qeshm.1

بهسازی بندر مسافری شهید ذاکری قشم

تصویر روز: مدیر بندر مسافری شهید ذاکری منطقه آزاد قشم از بهسازی و ساماندهی ساختمان‌ها، فضای سبز و تأسیسات بندر مسافری شهید ذاکری قشم با 3 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش تصویر روز یاسر روز پیکر با اشاره به تردد بالای این بندر مسافری بیان داشت: با توجه به قدمت این بندر و استفاده مستمر آن، بهسازي و تعميرات دوره‌ای در افزايش طول عمر اماکن و ایجاد رفاه بیشتر برای مسافران نقش مهمي دارد و به همین دلیل در دستور کار شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم قرار گرفته است.
وی ادامه داد: رنگ‌آمیزی دو هزار و 300 مترمربع دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان، نرده‌ها و پانتون ها، 400 مترمربع پیورس محل‌های تردد مسافران و بازسازی سرویس‌های بهداشتی بخشی از این اقدامات بود.
به گفته روز پیکر، ترمیم کانال تأسیساتی میدان ورودی به بندر شهید ذاکری که باعث مسدود شدن ورود و خروج خودروهای سواری به محوطه این بندر شده بود، ارتقا سیستم روشنایی و نورپردازی محوطه، نصب و بازسازی آب‌نمای میدان بندر، ترمیم و رنگ‌آمیزی جدول‌ها و توسعه فضای سبز نیز از فعالیت‌های انجام‌شده در محوطه این بندر مسافری بود.

29d6ffcd aaee 4670 bd34 35b0f0ea745b
مدیر بندر مسافری شهید ذاکری منطقه آزاد قشم همچنین از اختصاص فضایی برای تبلیغات محیطی با نصب بیلبوردها باهدف درآمدزایی برای بندر خبر داد و افزود: اختصاص دفتری به هلال‌احمر و تجهیز آن، به‌منظور ساماندهی فضای خدماتی به مسافران، از دیگر اقدامات صورت گرفته در بندر شهید ذاکری می‌باشد.
روزپیکر اضافه کرد: بخشی از این بهسازی و ساماندهی نیز، مربوط به ترمیم ایزوگام سقف سالن های مسافری و راه اندازی و تجهیز پارکینگ مسافری است.
وی در پایان با اشاره به کاهش ورود و خروج مسافر در سال 1399 نسبت به سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کووید 19 گفت: از ابتدای امسال تا انتهای دی‌ماه، 392 هزار و 606 مسافر از این بندر وارد جزیره شده و 384 هزار و 116 مسافر خارج‌شده‌اند که عمده این مسافران، ساکنان جزیره بوده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *