WhatsApp Image 2021 01 31 a

سود دهی تجارت‌نو در تراز شرکت‌های جهانی است

تصویر روز: رئیس کل بیمه مرکزی، با اطمینان از اینکه فضا را برای جذب نمایندگی‌های بیشتر شرکت بیمه تجارت‌نو، باز تر خواهد کرد گفت: انتظار می‌رود شعبه بیمه تجارت‌نو در استان خوزستان دستکم ۶۰۰ نماینده داشته باشد تا با بازتر شدن فضای کسب وکار، بیمه تجارت‌نو بتواند بیشتر به پرواز درآید.
غلامرضاسلیمانی، درحاشیه مراسم راه اندازی ساختمان جدید شعبه بیمه تجارت‌نو در استان خوزستان،ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اذعان داشت: با راه اندازی شرکت‌های جدید بیمه‌ای، رقابت در صنعت بیمه بیشتر خواهد شد زیرا که شرکت‌های جدید در تلاش خواهند بود تا به رشد بیمه تجارت‌نو دست یابند.
وی افزود: شرکت بیمه تجارت‌نو در این سال‌ها به خوبی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری استفاده کرده و به سود دهی‌ مطلوبی هم دست یافته است.
سلیمانی اظهارداشت: در گزارش مدیرعامل بیمه تجارت‌نو، دو خصلت مهم وجود داشت که یکی سودآوری بالاتر از میانگین صنعت بیمه بود. به طور معمول در بخش بیمه‌گری در سطح جهان، مثبت ۵ درصد سودآوری وجود دارد هرچند که شرکت‌هایی وجود دارند که منهای ۵ درصد زیان می‌دهند.
رئیس کل بیمه مرکزی، ویژگی دیگر بیمه تجارت‌نو را بهره‌گیری از زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بازارسرمایه دانسته و توضیح داد: بیمه تجارت‌نو با انتقال به موقع منابع مالی خود به بازار سرمایه، سود دهی مطلوبی را برای سهامداران خود رقم زد.
وی همچنین به پتانسیل بالای شرکت بیمه تجارت‌نو در بهره‌گیری از نیروهای جوان وحرفه ای اشاره کرده و گفت: موفقیت مدیرانی که از افراد جوان در شرکت‌های خود بهره می‌گیرند، تضمین شده بوده و درحال حاضر هم جوانگرایی در صنعت بیمه یک ارزش است.

WhatsApp Image 2021 01 31 at 7.43.58 PM 1024x683 1
سلیمانی با اشاره به نشان تجاری بیمه تجارت‌نو، اذعان داشت: این نام، به معنای فعالیتی جدید بوده و از زمانی که بیمه تجارت‌نو فعالیت خود را کلید زده، زمان چندانی نگذشته اما رشد این شرکت بیمه‌ای بسیار بالا است و انتظار می‌رود که سایر شرکت‌ها هم همین مقدار سود دهی را محقق سازند.
به گفته رئیس کل بیمه مرکزی، بهترین محصول تاثیرگذار در رشد صنعت بیمه، بیمه نامه زندگی است زیرا تعهدات این نوع بیمه نامه ۱۰ تا ۱۵ ساله بوده و منابع مالی آن را می‌توان در بازار سرمایه، سرمایه گذاری کرد.
سلیمانی در بخش دیگر از سخنان خود به مزیت‌های بازار سرمایه اشاره داشته و گفت: بازار سرمایه برای شرکت‌های بیمه‌ای یک فرصت مطلوب بوده و شرکت‌های بیمه‌ای باید به این سمت حرکت کنند.
وی با ابرازخرسندی از افتتاح ساختمان جدید شعبه بیمه تجارت‌نو در استان خوزستان، به ذکر خاطره ای از نحوه راه اندازی شرکت بیمه تجارت‌نو، بسنده کرد که چهار سال قبل، زمانی که در سرمایه گذاری غدیر مدیرعامل بوده، نسبت به سرمایه گذاری شرکت فرعی غدیر در ایجاد یک شرکت بیمه‌ای(تجارت نو) تردید داشته اما اکنون، با گذشت ۴ سال از موفقیت های تجارت‌نو، از تصمیمی که آن زمان اتخاذ شده، سرافراز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *