سفر به مشهد ممنوع شد

ورود خودروهای غیر بومی از امروز تا اطلاع بعدی به مشهد ممنوع شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی ، سرپرست معاونت سیاسی ، امنیی -اجتماعی خراسان رضوی اعلام کرد: ورودممنوع شدن سفر به مشهد خودروهای غیر بومی از امروز به مشهد ممنوع شد.

محمد علی نبی پور افزود:طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به مشهد براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال و از امروز 18 بهمن تا اطلاع بعدی با متخلفان برخورد می شود.

وی گفت: با توجه با افزایش ورودی به مشهد مقدس و چند شهر دیگر کشور و وجود نگرانی برای افزایش شیوع بیماری کرونا بین مردم این موضوع در ستاد کرونا کشور مطرح شد تا تصمیماتی در این خصوص گرفته شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در خصوص آخرین وضع شهرستان‌های خراسان رضوی هم گفت:براساس جدیدترین آمار هم اکنون ۱۵ شهرستان استان زرد و ۱۸ شهرستان آبی است که در مقایسه با دوهفته گذشته هفت شهرستان خراسان رضوی از آبی به زرد تغییر وضع داده اند.

نبی پور با اشاره به افزایشی بودن آمار‌های شیوع بیماری کرونا در استان افزود: طبق آخرین آمار ۱۲۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا در روز شناسایی و بستری می‌شوند که این آمار در اواخر دی حدود ۱۰۸ نفر بود.

وی با تاکید بر رعایت دستورهای های بهداشتی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور مردم در مراکز خرید، ساماندهی مراکز تجمعی خرید هم در دستور کار ستاد کرونا قرار گرفت و سازمان صمت موظف شده است تا همه مراکز خرید که در آن‌ازدحام جمعیت وجود دارد به طور دقیق و جدی مدیریت کند.

سرهنگ دهنوی ، رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی هم گفت : طرح ممنوع بودن ورود به مشهد از پلیس‌راه های باغچه در مسیر نیشابور ، فریمان ، قبل از گلبهار و منطقه‌ای از مسیر ورودی سرخس به مشهد اعمال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *