bandpei

افزایش بستری‌های کرونایی در تهران

تصویر روز: استاندار تهران از شیب ملایم خیز کرونا خبر داد و گفت: با افزایش میزان بستری‌های کرونایی در استان تهران مواجهیم.

 انوشیروان محسنی بندپی در مصاحبه با صدا و سیما افزود: با اعمال محدودیت‌های هوشمند، فاصله گذاری اجتماعی شاهد شرایط مطلوبی از آبان ماه تاکنون بودیم و متاسفانه تلقی اشتباه از ساخت واکسن کرونا باعث عادی انگاری در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در میان مردم شده است.
محسنی بندپی گفت: هرگونه نگاه سطحی و عادی انگاری در مدیریت کرونا باعث شکننده‌تر شدن مدیریت کرونا در استان تهران خواهد شد.
وی افزود: از اول بهمن ماه شاهد خیز ملایم افزایش مراجعان سرپایی و بستری بودیم به طوری که اول بهمن ۱۸۷۹ بستری و روز ۲۶بهمن ۲۱۹۰ بستری در بخش‌های بیمارستانی استان داشتیم.
استاندار تهران با بیان اینکه این افزایش بستری بسیار نگران کننده است، گفت: شناسایی کانون‌های بیماری کرونا و قرنطینه بیماران را در طرح شهید سلیمانی با جدیت پیگیری می‌کنیم.
وی افزود: اگر فاصله گذاری اجتماعی و سایر شیوه نامه‌های ابلاغی ستاد کرونا را جدی نگیریم باید منتظر موج چهارم کرونا باشیم.
محسنی بندپی گفت: با توجه به شرایط متزلزل کرونا برپایی مراسم اعتکاف توصیه نمی‌شود و از شهروندان استان تهران تقاضا داریم از ظرفیت فضای مجازی در این راستا بهره‌مند شوند.
وی افزود: هرگونه بی توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند مدیریت کرونای استان را شکننده‌تر کند.
استاندار تهران گفت: میزان مرگ و میر کرونای انگلیسی بسیار شدید‌تر از کرونای معمولی است و همه رده‌های سنی را شامل درگیر می‌کند و در فرودگاه‌ها نیز تست کامل کرونا از مسافران گرفته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *