tara.1

هزار دستگاه «تارا» اسفند تحویل می شود

تصویر روز: مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: برنامه داریم هزار دستگاه خودروی “تارا “را در اسفند امسال تولید و به تعهدات خود از خرداد و تیر سال آینده عمل کنیم.

 فرشاد مقیمی در حاشیه مراسم بازدید رئیس پلیس راهور ناجا از مرکز تماس ایران خودرو افزود: نمونه اولیه خودروی تارا را در ۲۱ بهمن ۹۸ تولید و با همت و پشتکار همکاران مان در ایران خودرو نخستین خودروی تجاری شده تارا را در ۲۱ بهمن امسال شماره گذاری کردیم.

وی اضافه کرد: بنا داریم سال آینده این خودرو را با سطح کیفی ۵ ستاره به بازار عرضه کنیم.

مقیمی گفت: البته خودرو دنا پلاس اتوماتیک توربو نخستین خودرو تمام ایرانی گروه صنعتی ایران خودرو بود که سطح کیفی ۵ ستاره را کسب کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو افزود: باید در کمترین زمان معوقات را صفر می‌کردیم به همین دلیل میزان تولید را افزایش دادیم و از ۷۰۰ دستگاه به ۲ هزار دستگاه در روز رساندیم و حتی رکورد تولید ۲۹۰۰ دستگاه خودرو در روز را نیز ثبت کردیم.

مقیمی گفت: امروز توانسته ایم تعهد معوق ۲۰۰ هزار دستگاه را به ۱۳ هزار دستگاه برسانیم و تا پایان سال به همه تعهدات معوق به جز دو خودروی ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و هایما، عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد، برنامه داریم به تعهدات دو خودروی ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و هایما تا خرداد ۱۴۰۰ عمل کنیم این در حالی است که در کنار تعهداتی که از قبل داشتیم توانستیم تعهدات خود در فروش فوق العاده را به صفر برسانیم.

مدیر عامل ایران خودرو گفت: در حوزه خودرو‌های تجاری اقدامات خوبی انجام داده ایم، تولید مجموعه ایران خودرو دیزل از عدد ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه عبور کرده است و رشد خیلی خوبی داشته ایم و علاوه بر این‌محصولات جدیدی را به خط تولید این گروه اضافه کرده ایم.

مقیمی افزود: خطوط اتوبوس را در این گروه بعد از ۹ سال راه اندازی کرده ایم و شرایط خوبی را برای داخلی سازی انجام داده ایم این کار را با ارزبری ۵۸ هزار یورو آغاز کردیم اکنون به ۴۴ هزار یورو ارزبری رسیده و بنا داریم سال ۱۴۰۰ ارزبری را در این حوزه به ۳۳ هزار یورو کاهش دهیم. به گزارش صدا و سیما؛ وی گفت: در بحث مراکز تماس، اقدامات خوبی انجام داده ایم و هدف ما در این حوزه جلب رضایت مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *