ghaferi

سهم «آسمان» از پروازهای داخلی و خارجی افزایش می یابد

تصویر روز: جلسه شورای معاونان و مدیران هواپیمایی آسمان با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت برگزار شد.

به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی آسمان ، کاپیتان قادری پس از پایان این جلسه در گفت و گویی به تشریح برنامه ها و استراتژی های اصلی آسمان پرداخت.
وی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد و انجام گفت و گو و تبادل نظر با اعضای هیات مدیره استراتژی اصلی شرکت در 8 بند تهیه و تدوین شد.
به گفته وی توسعه ، کاهش عمر ناوگان و همچنین برنامه ریزی برای خرید 25 فروند هواپیمای ایرباس 320 و 25 فروند هواپیمای بوئینگ 737 از جمله اولویت های آسمان است.
وی اعلام کرد: در نظر داریم با توسعه شبکه موجود پروازی بین المللی و برقراری مقاصد پروازی در کشورهای منطقه سهم خود از این بازار را بطور قابل توجهی افزایش دهیم.
کاپیتان قادری تاکید کرد: با توجه به حضورکارشناسان و متخصصان مجرب فنی در این شرکت، یکی دیگر از برنامه های آسمان همکاری و مشارکت با شرکت های داخلی و به اشتراک گذاری توانمندی های موجود در حوزه تعمیر و نگهداری و تدارکات فنی است.
وی یادآورشد: افزایش حضور در بازار حمل و نقل بار هوایی ، ارایه برنامه جامع برای معرفی قابلیت های شرکت ، همکاری با بخش بازرگانی سایر خطوط هوایی و همچنین افزایش مطلوبیت پرواز با هواپیمایی آسمان از جمله استراتژیهای اصلی این شرکت است که طبق زمان بندی صورت گرفته به مرحله اجرا در خواهد آمد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان در پایان به استراتژی های قابلیت ساز شرکت اشاره کرد و گفت: اخذ مجوز های لازم برای توسعه مسیر های بین المللی ، افزایش تعلق سازمانی ، ایجاد باشگاه فرهنگی و ورزشی و ارتقاء دانش و مهارت های مدیران از جمله برنامه های این بخش از مصوبات هیات مدیره شرکت آسمان است. شایان ذکر است مدیران محترم پایگاههای مشهد مقدس و شیراز به صورت آنلاین دراین جلسات حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *