mid 61211723887

آغازبکار نمایشگاه Gulfood در دبی

تصویر روز: نمایشگاه Gulfood 2021 ویژه در بخش مواد غذایی و آشامیدنی ، امروز در مرکز تجارت جهانی دبی آغاز به کار کرد.

به گزارش تصویر روز در این نمایشگاه 2500 برند تخصصی در بخش مواد غذایی حضور دارند تا نوآوری های جدید در بازار را برجسته و تغییرات سریع در الگوی رفتار مصرف کننده را به معرض نمایش  بگذارند.
این نمایشگاه طی 5 روز به دنبال احیای ارتباطات بین هزاران فعال اصلی ، از هیئت های دولتی و وزارت تجارت گرفته تا شرکت های تولیدی و رهبران نوآوری است.

 در این نمایشگاه 110 نفر از برجسته ترین برند ها در بخشهای غذایی ، آشامیدنی و بازرگانی مانند مدیران عامل در بخش زنجیره تامین ، مدیران ارشد بازاریابی و کارشناسان آشپزی در امارات متحده عربی حضور خواهند داشت تا با تجزیه و تحلیل و نظرات خود  نقاط عطف جدید بخش  مواد غذایی را به جهانیان ارایه دهند.

این نمایشگاه از تولید کنندگان استقبال می کند و به آنها این فرصت را می دهد تا آخرین راه حل های صنعت را در کنار رهبران صنعت و سرآشپزهای بین المللی که اطلاعات خود را ارائه می دهند ، به اشتراک بگذارند.

اجلاس نوآوری گلفود همزمان با نمایشگاه طی 3 روز برگزار می شود و 30 ساعت گفتگو بین متخصصان تجارت در آرنا مرکز تجارت جهانی دبی بین 22 تا 24 فوریه ارائه می شود.

استفاده از ماسک و رعایت اصول فاصله اجتماعی علاوه بر اتخاذ معاملات غیر تماسی برای اطمینان از سلامت و ایمنی مردم ، در طول رویداد اجباری است.همچنین  ثبت نام در سایت رویداد در دسترس نخواهد بود ، و پیش ثبت نام از طریق اینترنت مورد نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *