58ef9877 4810 4614 8987 b1d

آزادی زندانیان البرزی با حضور رییس بسیج اصناف

تصویر روز: رییس بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقصادی کشور با بیان اینکه ۲۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در آستانه میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر با کمک اصناف وفعالان اقتصادی کشور آزاد می شوند، گفت: اتاق بازرگانی استان البرز با آزادسازی ۳۰ زندانی بیشتر از سایر استان ها در این زمینه نقش آفرینی کرده است.
به گزارش تصویر روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،دکتر غلامرضا حسن پور  در آیین آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استان البرز که همزمان با میلاد باسعادت امام جواد (ع) و در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز برگزار شد، افزود:۲۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در آستانه میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر با کمک اصناف وفعالان اقتصادی کشور آزاد می شوند و اتاق بازرگانی استان البرز با آزادسازی ۳۰ زندانی بیشتر از سایر استان ها در این زمینه نقش آفرینی کرده است.

رییس بسیج اصناف کشور در ادامه به اقدامات صنوف مختلف در سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: جهش تولید یکی از کارهای بسیار اساسی در اصناف و اقتصاد کشور است و اگر در اقتصاد موفق شویم دیگر نیازی به اجرای چنین مراسماتی برای آزادسازی بدهکاران مالی نداریم.

وی افزود: اقتصاد ستون فقرات یک کشور است که اگر آسیب ببیند کشور روی زمین می نشیند که یکی از رسالت های اصلی ما در بسیج اصناف این است که در کنار فعالان اقتصادی قرار گیریم.

حسن پور با بیان اینکه بسیج اصناف در کنار فعالین اقتصادی بیشتر بحث های رشد اقتصادی را دنبال می کند، تصریح کرد: اتاق بازرگانی یک بلندگوی مشکلات اقتصادی اصناف و ما هم یک بلندگو هستیم که هر دو اگر کنار هم قرار بگیریم ۲ بلندگو شده و صدای بیشتری برای رفع مشکلات داریم.

وی گفت: اصناف و بسیج در شرایط تحریم وکرونا از ماسک سفید شروع کرد به طوریکه در آغاز ورود ویروس کرونا به کشور روزانه ۲۰۰ هزار عدد ماسک در کشور تولید می شد ولی اکنون ۲۰ میلیون عدد ماسک استاندارد سه لایه تولید می کنیم که بخشی از آن نیز صادر می شود.

وی افزود: زمانی که با کمبود پارچه «ملت بلون» در تهیه ماسک روبرو بودیم به سوی تولید آن گام برداشتیم به طوریکه اخیرا واحدی در البرز راه اندازی شد که این پارچه را با بیشتر از ۹۵ درصد فیلتراسیون تولید می کند که به معنای واقعی جهش تولید را نشان می دهد.

حسن پور ادامه داد: زمانی بود که کمبود و گرانی کپسول های اکسیژن ساز به شدت مردم را تحت فشار قرار می داد ولی اکنون دستگاه اکسیژن ساز علاوه بر تولید و توزیع در کشور به خارج از کشور نیز صادر می کنیم.

عضو دبیرخانه عالی نظارت برسازمان های صنفی گفت:زلزله سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد باعث آسیب جدی به مردم شد و متاسفانه هنوز مردم با مشکلات اولیه دست و پنجه نرم می کنند. گروه های جهادی بسیج اصناف سراسر کشور و خیرین اصناف و بازار در همان روز اول آمادگی خود را برای یاری به زلزله زدگان اعلام نموده و آماده کمک رسانی در بخش های مختلف هستند.

وی با بیان اینکه ساخت دستگاه اکسیژن ساز جزو صنایع های تک در کشور است، اضافه کرد: در شهر خوانسار استان اصفهان کارخانه «نای زرین» که به تولید پارچه چادرمشکی اختصاص داشت به مدت ۹ سال با تعطیلی روبرو شده بود که در روزهای اخیر این کارخانه دوباره فعالیت خود را آغاز کرد.

وی اظهار داشت: با راه اندازی این کارخانه تا روزهای آینده ۲۰۰ نفر در این واحد مشغول کار خواهند شد.

امروز ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد که ۲۸ نفر از آنان را مردان تشکیل می دادند با همت اتاق بازرگانی استان البرز آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *