rabiei.1

زمان سفر لاریجانی به چین مشخص نیست

تصویر روز: سخنگوی دولت با بیان اینکه لاریجانی سند ۲۵ ساله راهبردی همکاری‌های ایران و چین را پیگیری می‌کند، گفت: فعلا هیچ برنامه سفری به کشور چین برای این موضوع مطرح نیست.

علی ربیعی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال مهر مبنی براینکه « آقای واعظی در اظهار نظری در خصوص مسئولیت آقای لاریجانی برای پیگیری سند همکاری ایران و چین گفتند بعد از اینکه لاریجانی از مجلس بیرون آمد، از او درخواست کردیم کار خود را در خصوص پیگیری این سند ادامه دهد، او هم پذیرفت و این روزها برای پیشبرد برنامه‌های مربوط به اجرای توافق همکاری ایران و چین وقت می‌گذارد، آیا آقای لاریجانی قرار است به چین سفری داشته باشند و در صورت مثبت بودن پاسخ شما، آیا برنامه های ایشان در راستای سند ایران و چین از طرف دولت است؟ گفت: در مورد پیگیری سند همکاری ایران و چین توسط آقای لاریجانی، این یک سنت پسندیده‌ای است که یک نظام از همه ظرفیت‌های انسانی خویش برای ارتباطات خارجی بتواند استفاده کند.

سخنگوی دولت گفت: در این مورد نیز همین طور است که آقای واعظی گفتند. لاریجانی سند ۲۵ ساله راهبردی همکاری های ایران و چین را پیگیری می‌کند، ضمنا فعلا هیچ برنامه سفری به کشور چین برای این موضوع مطرح نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *