dubai developers ready for

هیچ شرکتی اجازه واگذاری غرفه های اکسپو را ندارد

تصویر روز: عضو اتاق بازرگانی ایران و امارات اعلام کرد: هیچ شرکتی بدون کسب اجازه رسمی و کتبی از ستاد ملی اکسپوی ایران اجازه ندارد غرفه یا فضایی را در اختیار شرکت ها قرار دهد.

به گزارش تصویر روز حامد استیری نماینده اتاق ایران و امارات در ستاد اقتصادی اکسپو با بیان این مطلب افزود: به تازگی افراد و شرکتهای مختلفی تحت عنوان نمایندگی رویداد اکسپو در دبی ادعا کرده‌اند که می توانند فضایی را در این رویداد در اختیار شرکت های ایرانی قرار دهند.

وی با رد این ادعا که شرکت و یا فردی می تواند فضایی از پاویون ایران را در اختیار دیگران قراردهد، عنوان کرد: این کلاه برداری ها و چنین بحث هایی در دوره های قبلی هم وجود داشته و باید افراد و شرکتها مجوز اکسپو و شرکت نمایشگاه بین المللی را اخذ کنند و نباید شرکت های ایرانی هر صحبتی ویا پیشنهادی را باور کنند بنابراین این اقدامات کلاه برداری است و شرکت های ایرانی باید مراقب باشند، زیرا مسئولیت این نوع کلاه برداری بر گردن خودشان است.
وی با بیان این که هنوز پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو به اتمام نرسیده ، افزود: اکسپو رویدادی فرهنگی بوده و کاملا در اختیار دولتهاست و پاویون فضایی نیست که در اختیار افراد و یا شرکت‌های خصوصی قرار دهند به طور مثال فضا در اختیار صنایع گردشگری و وزارتخانه های متبوع آن است و تاکنون برای شرکت‌های خصوصی شیوه نامه‌ای برای حضور تعریف نشده است. بنابراین مخاطبین باید نسبت به این گونه مسایل درایت داشته باشند و مجوز های لازم را از چنین افرادی درخواست کنند.
عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و امارات با رد این شایعه و برای روشن شدن صحت و سقم اصل این قضیه  تاکید کرد: هیچ شرکتی بدون کسب اجازه رسمی و کتبی از ستاد ملی اکسپوی ایران اجازه ندارد غرفه یا فضایی را در اختیار شرکت ها قرار دهد و چنین اقداماتی خارج از این مقررات کلاه برداری است و شرکت های مربوطه فریب شرکت هایی که چنین شایعاتی را مطرح می سازند، نخورند.

5b8a5a58 18b0 4d98 880e 10a908e8f379

مهندس حامد استیری گفت: بنا به کسب اطلاع اتاق ایران و امارات این اشخاص نسبت به پرزنت چند شرکت ایرانی در امارات اقدام کردند و در این میان یکی از شرکت های ایرانی با شناختی که نسبت به این شرکتها داشته اتاق مشترک ایران و امارات را در جریان این قضیه قرار داده و ما را مطلع ساخته است و کلاهبرداری این شرکتها را اعلام کردند.
حامد استیری گفت: در رویداد اکسپو نحوه حضور شرکت‌های خصوصی برگزیده و انواع شکل حضور شرکت‌های برگزیده متعاقبا توسط شرکت ملی نمایشگاه‌ها و بعد از آن، اتاق مشترک ایران و امارات اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *