safar

مردم از مسافرت خودداری کنند

تصویر روز:استاندار هرمزگان گفت: برای کنترل شیوع کرونا، باید از مسافرت‌ها بویژه در تعطیلات نوروز خودداری شود.

به گزارش صداوسیما مرکز خلیج فارس، فریدون همتی در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در بندرعباس افزود: ورود مسافران به هرمزگان تنها با انجام آزمایش کرونا و نتیجه منفی آن امکانپذیر است.

وی افزایش شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های بندرعباس، میناب و حاجی‌آباد را نگران کننده عنوان کرد و خواستار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع، مهمانی و دورهمی شد.

استاندار هرمزگان گفت: براساس گزارش‌هایی مبنی بر رعایت نشدن نکات بهداشتی در برخی فروشگاه‌ها و مجتمع‌های تجاری استان، دستور پلمپ آن‌ها صادرشده است، و برخی هتل‌ها و مراکز اقامتی نیز، تذکر دریافت کرده اند.

همتی افزود: برگزاری هرگونه برنامه ورزشی، فرهنگی و مذهبی باید با مجوز دانشگاه علوم پزشکی استان و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی مانند زدن ماسک و رعایت فاصله فیزیکی صورت گیرد.

وی افزود: در بنادر مسافری نیز باید به صورت ویژه شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت، و دیگر اماکن نیز با همکاری شهرداری و دهیاری‌ها به صورت منظم ضدعفونی شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر استفاده بیشتر از فضای مجازی برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات گفت: نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای هرمزگان اجازه برگزاری تجمعات انتخاباتی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *