dewa electric charger

نصب ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در ابوظبی

تصویر روز: در پاسخ به تقاضای روزافزون برای زیرساخت های وسایل نقلیه الکتریکی ، ایون، سرمایه گذاری مشترک حمل و نقل پایدار مستقر در امارات متحده عربی ایستگاه های شارژ بسیار سریع و بسیار سریع با ظرفیت کلی تا 350 کیلووات را بر روی جزیره یاس نصب کرده است.

به گزارش تصویر روز به نقل از خبرگزاری وام ، یکی از مزایای مهم ایستگاه های ” ایون” ارائه سریعترین زمان شارژ در امارات متحده عربی است که به طور متوسط در کمتر از 15 دقیقه وسایل نقلیه را به طور کامل شارژ می کند و مدت زمان انتظار کاربر را به شدت کاهش می دهد.

سرعت آنها 25 برابر سریعتر از شارژر خانگی سنتی است که فقط تا 7 کیلووات برق تأمین می کند که این ایستگاه ها با کار کمتر کابل ، مقرون به صرفه بوده و باعث کاهش اثر کربن می شوند.

خالد الحریمیل مدیرعامل گروه Bee’ah و رئیس ایون گفت: “این باز هم تعهد ایون به پشتیبانی از شبکه تحرک الکترونیکی در امارات متحده عربی است.

وی تاکید کرد: این حرکت کمک زیادی به ترویج پذیرش گسترده خودرو الکتریکی خواهد کرد که کیفیت هوا را بهبود می بخشد و باعث کاهش آلودگی وسایل نقلیه برای حمایت از جاه طلبی های پایداری امارات می شود.

نصیر الشمسی ، مدیر حمل و نقل پایدار در Bee’ah گفت: “ما افتخار می کنیم که در نصب این ایستگاه های شارژ سریع در منطقه و امارات متحده عربی پیشگام هستیم و به کاربران خودروی الکتریکی امکان راحتی و کارایی را می دهیم که قبلاً در دسترس نبود.

ما به سرعت به روندهای نوظهور صنعت پاسخ می دهیم و نیازهای بازیکنان در سراسر شبکه حمل و نقل الکتریکی در حال رشد در امارات متحده عربی را برآورده می کنیم.

جالب ذکر اینکه هدف ایون ادامه تسهیل و ارتقا شبکه در عین استفاده از بهترین کلاس ، وسایل نقلیه و زیرساخت ها است.

ایون به سرعت در حال توسعه حمل و نقل الكتریكی در امارات متحده عربی است و طی چند سال كوتاه از زمان راه اندازی تاكنون به نقاط عطفی رسیده است.

در ابوظبی ، ایون حمل و نقل بر اساس تقاضا را در شهر مصدر اداره می کند ، و ساکنان را با ناوگان وسایل نقلیه الکتریکی و شاتل های برقی مستقل از طریق یک برنامه تلفن همراه مطابقت می دهد.

ایون همچنین اخیراً یک آزمایش آزمایشی موفقیت آمیز از شاتل های NAVYA در دانشگاه دانشگاه شارجه و همچنین راه اندازی اولین شبکه شارژ ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی عمومی را به پایان رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *