corona.3

۱۳ فروردین در خانه بمانید

تصویر روز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز می‌گوید به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا تجمع در طبیعت، پارک‌ها و فضای‌های سبز عمومی استان در روز ۱۳ فروردین ممنوع است.

به گزارش صدا و سیما، ناصرمقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: تعطیلی‌فعالیت آموزشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، هنری و همچنین محدویت‌های کرونایی در برگزاری نماز‌های جمعه و جماعت طی دو هفته آینده در شهر‌های نارنجی استان اعمال می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در تشریح محدودیت‌های کرونایی اخیر در البرز افزود: با عنایت به انتشار ویروس کرونا در سطح استان البرز و تغییر رنگ شهر‌های کرج و فردیس از زرد به نارنجی، شرایط و محدودیت‌های کرونایی استان البرز تغییر کرده و متناسب با وضعیت جدید وضع شده است.

مقدم گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس مقررات موضوعه برای رنگ بندی‌های مختلف کرونایی، برگزاری نماز‌های جمعه و جماعات در شهر‌های نارنجی، به مدت ۱۴ روز تعطیل خواهد بود و کلیه مراسم‌های مذهبی و برگزاری جلسات اداری و … با بیش از حضور ۱۵ نفر ممنوع است و این محدودیت‌ها از ۸ فروردین شروع شده و تا ۲۲ فروردین ادامه خواهد داشت.

او افزود: در پایان هفته جاری، بر اساس سنت نوروزی، شهروندان به باغ‌ها و فضای سبز می‌رفتند که توصیه ما به عموم شهروندان آن است که تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند و در صورت حضور در فضای باز و سبز، ضمن پرهیز از حضور در جمع‌ها و اماکن شلوغ، تمامی دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی و کرونایی را رعایت کرده و از هرگونه عادی انگاری در خصوص کرونا و خطرات آن، پرهیز کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: بر اساس مصوبات مدیریت هوشمند کرونایی، حضور در پارک‌ها و فضای سبز عمومی شهرها، ممنوع می‌باشد و نظارت و کنترل لازم توسط مراجع مربوطه در این خصوص صورت خواهد پذیرفت بنابراین از کلیه شهروندان درخواست می‌کنیم که در اجرای این مصوبات مسئولین را همراهی و یاری رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *