police

البرزی ها ۱۳ بدر در خانه بمانند

تصویر روز: فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا البرز می گوید با توجه به شرایط استان دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز البرز، فردی با اشاره به تداوم منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی سه بامداد، گفت: از سال گذشته تاکنون با همراهی مردم و تلاش مسئولین به ویژه دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مدیریت نماینده عالی استان ویروس کرونا در استان مدیریت شده ولی با توجه به تغییرات جدید در رنگ بندی ها و برای جلوگیری از شیوع این ویروس بایستی کلیه دستگاه ها پروتکل های بهداشتی و رعایت نمودن فاصله گذاری ها اهتمام لازم را داشته باشند.

فردی با ببان این که هر گونه دورهمی و تجمع در روز طبیعت در استان ممنوع است، افرود: همه دستگاه ها موظفند مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا را رعایت کنند.

او افزود: در این راستا دستگاههای نظارتی مثل سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، اتحادیه ها و سازمان گردشگری و میراث فرهنگی موظفند نظارت کافی را اعمال کنند و همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در خصوص تردد خودروهای شخصی در مناطق مورد نظر اعمال قانون کنند.

فرمانده قرار گاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا البرز با توجه به وجود ویروس جهش یافته، وضعیت بیماری در استان بسیار شکننده است، افزود: بی توجهی به رعایت فاصله­ گذاری اجتماعی ودستور العمل های بهداشتی می­تواند برای سلامت همه مردم خطرات جدی به همراه داشته باشد.

فردی افزود: در همین راستا دورهمی و تجمع در بوستانها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است و شهرداری ها، نیروی انتظامی و صداوسیما همانند سال گذشته باید برنامه ریزی و اقدام کنند.

او گفت: همه دستگاه‌ها باتوجه به اهمیت موضوع باید به منظور اجرای این مصوبات اقدام و نظارت و پیگیری را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *