14000131150447911186945

همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و مجمع ملی تشکل‌های جوانان

تصویر روز: دبیرکل مجمع ملی تشکل‌های جوانان کشور بر انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در خصوص مأموریت‌های قانونی مجمع و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد.

به گزارش تصویر روز به نقل از اقتصاد پنهان، نخستین نشست هم‌اندیشی دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با مجمع ملی تشکل‌های جوانان کشور با حضور مدیرکل دفتر دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی ستاد در راستای بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، در محل سالن جلسات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ستاد برگزار شد.

در این جلسه مهدی کوشا، مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی و دبیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ضمن تشریح نحوه شکل‌گیری، ساختار، وظایف و مأموریت‌های این ستاد، محورهای تبلیغات، آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی و نیز ایجاد و توسعه مشارکت‌های مردمی با هدف پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز را به عنوان دو بستر همکاری مشترک با مجمع ملی تشکل‌های جوانان کشور عنوان و تأکید کرد: لازم است در این مورد با قید فوریت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین احصاء و با جدیت اجرایی و پیگیری شود.

در ادامه پرستار، دبیرکل مجمع ملی تشکل‌های جوانان کشور با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، دیدگاه‌ها و ظرفیت‌های موجود و بالقوه مجمع را تبیین کرد و گفت: در حال حاضر حدود 3 هزار 500 تشکل در سطح کشور وجود دارد و مجمع ملی تشکل‌های جوانان کشور، نخستین سمن ملی در حوزه جوانان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به کمیسیون‌های تخصصی مجمع و زمینه‌های مختلف فعالیت آن‌ها، ظرفیت کمیسیون‌های استانی مجمع در استان‌های سراسر کشور را تشریح کرد و همکاری آن‌ها با کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان‌ها را در دستیابی به اهداف قانونی طرفین، مهم و اثربخش دانست.

پرستار توانمندی‌های مجمع را با ذکرمصادیق عملی آن مورد توجه قرار داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده، دامنه فعالیت مجمع تا سطح شهرستان‌ها و حتی روستاها گسترش یافته و ارتباطات دوطرفه و شفافی با مخاطبان برقرار شده‌است.

وی در ادامه با تأکید مجدد به همکاری با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن اشاره به موضوعات و زمینه‌های فعالیت مشابه و مشترک، پیشنهاد انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در خصوص مأموریت‌های قانونی طرفین را مطرح کرد.

سپس هر یک از اعضای هیأت مدیره مجمع با بیان نکاتی پیرامون موضوع نشست، بر لزوم همکاری کامل مجمع و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکید نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *