
تصویر روز: سایپا، پارسخودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکتهای زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بینالمللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشانهای تجاری خود را تغییر دادند.
به گزارش تصویر روز این شرکت ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کردهاند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ یادآوری کنند.این اقدام کمپینی است بینالمللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و … پیشگام آن بودهاند.
مطالب مرتبط

ایمنی سرنشینان، خط قرمز سازمان ملی استاندارد ایران است
۱۴ اسفند ۱۴۰۳
گروه سایپا تحویل خودرو در ایام تعطیل را فعال کرد
۲۴ بهمن ۱۴۰۳
طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا آغاز شد
۲۶ اسفند ۱۴۰۳
آغاز فروش نوروزی محصولات سایپا و پارس خودرو
۲۰ اسفند ۱۴۰۳
ایمنی سرنشینان، خط قرمز سازمان ملی استاندارد ایران است
۱۴ اسفند ۱۴۰۳
گروه سایپا تحویل خودرو در ایام تعطیل را فعال کرد
۲۴ بهمن ۱۴۰۳
طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا آغاز شد
۲۶ اسفند ۱۴۰۳
دیدگاهتان را بنویسید