
تصویر روز: بر اساس مصوبات کمیته بحران شرکت بیمه دی، راهکارهایی به منظور حمایت از شبکه فروش و مشتریان شرکت، تصویب و جهت اجرا ابلاغ شده است.
به گزارش تصویر روز کمیته کووید 19 شرکت بیمه دی طی مصوبه ای موارد زیر را مقرر و به واحدهای ذیربط ابلاغ کرد:
1- در راستای حمایت از شبکه فروش و مشتریان، مهلت سررسید بدهی اقساط بیمه نامه ها به مدت حداقل 31 روز تا زمان صدور ابلاغیه مجدد افزایش یابد.
2- به منظور حمایت از معیشت و کسب و کار نمایندگان به میزان 2 برابر میانگین کارمزد ماهانه دریافتی نمایندگان در سال گذشته با نظر مدیر امور نمایندگان و کارگزاران در قالب علی الحساب کارمزد اختصاص داده شد.
3- کمیته همچنان بر صدور آنلاین بیمه نامه ها و پرداخت الکترونیکی خسارت ها که از ابتدای شروع بحران اجرایی شده است، تأکید نمود.
مطالب مرتبط

تحویل حضوری خودرو به مشتریان سایپا
17 خرداد 1404
خبر سخنگوی دولت درباره مهاجران افغان
17 خرداد 1404
درخواست صنعتگران از دولت:قیمت گذاری خودرو را اصلاح کنید
17 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید