
تصویر روز: بر اساس مصوبات کمیته بحران شرکت بیمه دی، راهکارهایی به منظور حمایت از شبکه فروش و مشتریان شرکت، تصویب و جهت اجرا ابلاغ شده است.
به گزارش تصویر روز کمیته کووید 19 شرکت بیمه دی طی مصوبه ای موارد زیر را مقرر و به واحدهای ذیربط ابلاغ کرد:
1- در راستای حمایت از شبکه فروش و مشتریان، مهلت سررسید بدهی اقساط بیمه نامه ها به مدت حداقل 31 روز تا زمان صدور ابلاغیه مجدد افزایش یابد.
2- به منظور حمایت از معیشت و کسب و کار نمایندگان به میزان 2 برابر میانگین کارمزد ماهانه دریافتی نمایندگان در سال گذشته با نظر مدیر امور نمایندگان و کارگزاران در قالب علی الحساب کارمزد اختصاص داده شد.
3- کمیته همچنان بر صدور آنلاین بیمه نامه ها و پرداخت الکترونیکی خسارت ها که از ابتدای شروع بحران اجرایی شده است، تأکید نمود.
مطالب مرتبط

ابلاغ رسمی افزایش ۴۵ درصدی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی
20 شهریور 1404
۸۰درصد مخزن سد کرج خالی است
20 شهریور 1404
قیمت طلا و سکه ۲۰ شهریور
20 شهریور 1404
فعال شدن امکان ثبت درخواست نقلوانتقال دانشآموزان سمپاد
20 شهریور 1404
بارش باران و کاهش نسبی دما در مناطق شمالی کشور
20 شهریور 1404
دیدگاهتان را بنویسید