تصویر روز: به منظور بهره مندی از ظرفیت های متقابل و ارتقای سطح همکاری های بانک و بیمه و ارائه خدمات گسترده به جامعه، تفاهم نامه همکاری بین بانک دی و بیمه دی منعقد شد.
به گزارش تصویر روز در جلسه ای که با حضور برات کریمی، مدیرعامل، نصرت اله شهبازی، رییس هیئت مدیره، فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره ، رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره، محمدرضا کشاورز، مدیرعامل بیمه دی و جمعی از مدیران ارشد بانک و بیمه برگزار شد، زمینه افزایش همکاری های متقابل مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در این نشست که با هدف افزایش تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های متقابل میان بانک و بیمه برگزار شد،کریمی، مدیرعامل بانک دی با اشاره به ظرفیت های موجود در بانک و بیمه برگسترش همکاری های فی مابین و استفاده از تمامی زمینه های همکاری برای توسعه فرصتهای بازاریابی و ارائه خدمات مطلوب بانکی و بیمه ای به مشتریان تاکید کرد.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده معزز شهداء و جامعه ایثارگری کشور گفت: همه ما باید برای کسب رضایت حداکثری خانواده معزز شهداء و جامعه ایثارگری همت گماریم و انتظار می رود همکاران بیمه دی با پرداخت خسارتها در کوتاه ترین زمان ممکن و ارائه طرح های توسعهای برای خدمت رسانی مطلوب تر به خانواده معزز شهداء و ایثارگران تلاش کنند چرا که تمام مردم ایران، امنیت، آبادانی و پیشرفت کشور را مرهون جانفشانی ها و ایثار این عزیزان هستند.
وی بیمه دی را یکی از شرکت های موفق گروه مالی دی دانست و گفت: باید با تعامل مناسب، زمینهساز هدایت مشتریان بانک برای بهره مندی از خدمات بیمه دی باشیم و ضمن شناسایی نیازهای مشتریان با ایجاد تنوع در محصولات، ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی به موقع در حفظ و جذب و افزایش میزان رضایت ذینفعان تلاش کنیم تا به سودآوری با کیفیت و پایدار دست یابیم.
کریمی ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه افزود: این تفاهم نامه، نخستین گام برای توسعه همکاری های فی مابین بانک و بیمه است و امیدوارم عقد این تفاهم نامه سرآغاز همکاری های بعدی و زمینهساز افزایش رضایت مندی مشتریان از خدمات و محصولات بانکی و بیمه ای باشد.
مدیرعامل بانک دی همچنین ضمن تاکید بر ارتقای سطح همکاری های متقابل و تعاملات بانک و بیمه از طریق تمرکز بر گسترش بسترهای مناسب برای توسعه فرصت های بازاریابی در راستای مشتری مداری گفت: بانک دی طی یک دهه فعالیت خود به دلیل داشتن زیرساخت های مطلوب الکترونیکی و ارائه خدمات متنوع و منحصر به فرد بانکی به مشتریان در آینده ای نزدیک قادر خواهد بود زمینه همکاری های بیشتر بانک و بیمه را برای اجرایی کردن طرح ها و پروژه های مشترک افزایش دهد.
در ادامه این مراسم، محمد رضا کشاورز، مدیرعامل بیمه دی نیز با ضروری دانستن توسعه همکاری ها گفت: از ظرفیت موجود در سازمان ها و شرکت های گروه مالی دی می توانیم برای ارائه خدمات نوین و ارتقای رضایت مشتریان بهره بگیریم.
وی افزود: شرکت بیمه دی دارای شبکه گسترده ای از مشتریان، بیمه گزاران و نمایندگان است که می تواند در کنار ارائه خدمات بیمه ای، خدمات و محصولات بانکی بانک دی را به آن ها ارائه کند.
کشاورز در پایان سخنانش افزود: با افزایش این تعاملات، بانک دی قادر خواهد بود از ظرفیت نمایندگی های بیمه دی برای ارائه خدمات و محصولات بانکی به تمامی گروه های ذینفع در سراسر کشور و در کمترین زمان ممکن بهرهمند شود.
شایان ذکر است، این تفاهم نامه می تواند زمینه ساز حضور بیشتر گروه مالی دی در عرصه بازار و کسب سهم بیشتری از آن باشد و با بهره گیری از نوآوری و خلق خدمات جدید با توجه به نیاز مشتریان، افق روشنی را به ارمغان بیاورد.
١٥:٥٥ – يکشنبه ١٤ ارديبهشت ١٣٩٩ / شماره : ٢١٧٨ / تعداد نمایش : ٨٢
دیدگاهتان را بنویسید