تصویر روز: طرح امداد و خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۵ از ساعت ۷ صبح وز ۲۶ اسفند بطور رسمی آغاز می شود.
بهزاد پناهی مدیرعامل امدادخودرو سایپا در ابتدای این مراسم گزارشی از اقدامات صورت گرفته این شرکت در سال جاری و برنامه امداد نوروزی سایپا در سال ۹۵ ارائه کرد.
نوسازی ناوگان امدادی
وی اظهارداشت: طرح نوسازی ناوگان امدادی این شرکت که از دو سال قبل آغاز شده در سال ۹۵ نیز ادامه خواهد داشت.به گفته وی با اجرای این طرح در سال آینده ناوگان مناسب تری برای ارایه خدمات به مردم خواهیم داشت.
زمان انتظار ارایه خدمات
بهزاد پناهی در ادامه به زمان انتظار برای ارایه خدمات به مشتریان خب داد و گفت: زمان انتظار بر اساس استانداردهای جهانی حدود ۳۰ تا ۳۵ دقیقه است.
وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گفته تلاش می کنیم زمان انتظار ارایه خدمات امدادی را به حد استاندارد های جهانی برسانیم.
مدیرعامل امدادخودرو سایپا افزود: زمان انتظار ارایه خدمات امدادی در سال ۹۲ حدود ۴۳ دقیقه ، سال ۹۳ حدود ۳۹ دقیقه و در سال جاری نیز حدود ۳۵ دقیقه خواهد بود.
مهمترین اقدامات سال جاری
وی با بیان این مطلب که ارتقا سطح ارائه خدمات به مشتریان، یکپارچه سازی خدمات تلفنی، آموزش رفتاری تکریم ارباب رجوع و توسعه ناوگان امدادی از جمله مهم ترین اقدامات صورت گرفته در سال جاری بوده است گفت: در سال آینده قصد داریم خدمات در محل را با نگرش و رویکرد جدیدی به مرحله اجرا درآوریم.
مدیرعامل امدادخودرو سایپا تصریح کرد: با انجام نظرسنجی های مستمر به دنبال ارتقا کیفیت خدمات و اصلاح مشکلات و موانع هستیم.
پناهی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و مشتریان برای امدادخودرو سایپا به عنوان یک وظیفه مهم تلقی می شود و بر همین اساس تلاش ما توسعه خدمات در سال آینده است.
مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا در خاتمه گفت: مشتریان می توانند با ارسال کدملی خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۹۶۵۵۰ و فعال سازی طرح امداد، از خدمات مجموعه امداد خودرو سایپا تا پایان نیمه نخست اسفندماه سال آینده بهره مند شوند.
تصویر روز: مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: امداد گران این شرکت به عنوان نمایندگان مدیر عامل در جاده ها به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری تصویر روز مهدی جمالی در آغاز طرح امداد نوروزی این شرکت در هتل المپیک اظهاداشت: امسال، سالی بسیار سخت بود که با تلاش و کوشش همه همکاران و اعتمادی که به همدیگر داشتیم توانستیم با موفقیت از مشکلات عبور کنیم.
وی در ادامه از برنامه این گروه برای اجرای سیاست های کیفی و ارتقا کیفیت تولیدات این مجموعه در سال ۹۵ خبر داد و گفت: برنامه مشتری مدارانه سایپا در سال آینده وارد فاز جدیدی خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که توجه به رضایت مشتریان از جمله مهم ترین افتخارات سایپا محسوب می شود افزود: ترویج فرهنگ عذرخواهی از مشتریان و تلاش جهت جلب رضایت آنان به طور جدی در سایپا پیگیری می شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: تمام تلاش تیم مدیریتی این مجموعه، ارتقا روند کیفی و ایمنی محصولات و توجه به خدمات پس از فروش است.
جمالی خاطرنشان کرد: هدف سایپا تولید محصولات باکیفیت و برخوردار از کمترین سطح مشکلات است تا از این طریق خدمات بهتری در اختیار مشتریان قرار گیرد.
وی با اشاره به طرح امداد نوروزی سایپا تاکید کرد: امدادگران این طرح باید به عنوان سفیران جوانمردی فرهنگ کمک به مشتریان و بودن در کنار آنان را به طور جدی در دستور کار قرار داده و طرح خدماتی خود را به بهترین شکل ممکن به مرحله اجرا درآورند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خدمت رسانی بی منت و همراه با ادب را به عنوان گفتمان سایپا در طرح خدمات و امدادنوروزی سال ۹۵ ارزیابی کرد و گفت: باید در همه حال در کنار مسافران نوروزی، نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز آمادگی داشته باشیم.
وی در ادامه از امدادگران خواست به عنوان نمایندگان مدیر عامل سایپا در جاده ها به بهترین شکل به مردم خدمت رسانی کنند.
جمالی ارتقا بخش کیفی و رفاهی محصولات سایپا را یکی از اولویت های تولید در سال آینده دانست و افزود: برنامه ریزی برای اجرای اقدامات درخور شان مشتریان و هموطنان در حوزه کیفیت در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه اظهارات خود با بیان این مطلب که سال ۹۴ در حوزه اقتصادی یکی از سخت ترین سال ها برای سایپا بوده است، گفت: علیرغم وجود رکود شدید در اقتصاد کشور، در سایه حمایت دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت، ساختار اقتصادی و مالی سایپا مورد مطالعه و آسیب شناسی قرار گرفت و اقدامات بسیار خوبی برای اصلاح مشکلات و رفع موانع صورت گرفته است.
شایان ذکر است: طرح امداد و خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۵ از ساعت ۷ صبح وز ۲۶ اسفند بطور رسمی آغاز می شود.
تصوی روز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس سایپا و در جمع کارکنان گفت:طرح اصلاح ساختار مالی سایپا از طرف مدیران بانکها و مدیران بازار سرمایه مورد استقبال قرار گرفته و بسیاری از مدیران صنعتی کشور آماده کپی برداری از طرح اصلاح ساختار مالی سایپا هستند و این طرح به عنوان طرح ملی در کشور مطرح شده است.
دکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به گذراندن سالی سخت گفت: امسال، سالی بسیار سخت بود که با تلاش و کوشش همه همکاران و اعتمادی که به همدیگر داشتیم توانستیم با موفقیت از مشکلات عبور کنیم.
وی افزود: پنجاه سالگی می تواند سال بلوغ یک شرکت باشد و در مدل مدیریت سازمان ۵۰ سالگی نقطه عطفی برای رشد هر مجموعه است و در سایپا نیز نقطه عطفی برای تحول در محصول و نوآوری و پیشتازی در صنعت خودروسازی است.
جمالی ضمن تقدیر از همه همکاران سایپا تصریح کرد: کار سخت پایانش لذت بخش است و درحین انجام کار تجربه آفرین است و این سال به محض ورود بنده در شرکت علاوه بر رکود حاکم بر اقتصاد کشور، با کمپین روبرو شدیم و در بعضی از ماه ها انصرافی های شرکت بیشتر از فروش شرکت بود و با استقامت و صبر همه همکاران توانستیم از آن مرحله عبور کنیم و این همیت سازمانی و علاقه شما به سایپا ستودنی است.
وی افزود: در همان روز اول اعلام کردم که اعتقاد راسخ به توانمندی کارکنان و همکارانم در سایپا دارم و در مدت ۸ ماه حضورم در سایپا متوجه شدم که این اعتماد می تواند تحول برانگیز باشد و با اتکا به دانش فنی، دانش مدیریتی و دانش مالی شرکت این امکان وجود خواهد داشت و خوشبختانه در کمتر از ۸ ماه اولین بارقه های تحول را شاهد بودیم.
مدیر عامل گروه سایپا گفت: در ابتدای حضورم در سایپا بسیاری از سازمان ها با توجه به وضعیت سایپا پیش بینی کرده بودند که سایپا حداکثر تا سال ۹۵ بتواند فعالیت خود ادامه بدهد. و متاسفانه در همان ابتدای ورودم تمام خریدهای اعتباری سیستم بانکی بسته شده بود و بدهی به قطعه سازان بسیار زیاد بود و وضعیت ورود سی کی دی به شرکت متوقف شده بود ولی با ابتکارات کارشناسان شرکت در ابتدا توانستیم روش فروش شرکت را تغییر دهیم و امیدرا به شرکت برگرداندیم و در ادامه با حمایت دولت تدبیر و امید و با انجام طرح تسهیلات دولتی توانستیم وضعیت شرکت را سر و سامانی بدهیم.
وی افزود: در بهمن ماه توانستیم رکورد تولید را نسبت به سال گذشته بشکنیم و شرکت را به وضعیت خوبی برسانیم و بر این اساس رسما اعلام شد که شرکت باید طرح تحول ساختار مالی را انجام دهد.
جمالی تصریح کرد: امروز در کمال خوشبختی اعلام می کنم که سایپا از طرف مدیران بانکها و مدیران بازار سرمایه مورد استقبال است و بسیاری از مدیران صنعتی کشور آمادگی کپی برداری از طرح اصلاح ساختار مالی سایپا را دارند و این طرح اصلاح ساختار مالی سایپا به عنوان طرح ملی در کشور مطرح شده است.
وی افزود: در ۶ ماه گذشته شرکت با ۱۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه تقریبا در همه شرکت های زیر مجموعه با زیان روبرو بود و از نظر قانون تجارت همه شرکت های سایپا ورشکسته بود و خوشبختانه امروز سرمایه سایپا به ۴ هزار میلیارد تومان شده است و همه شرکت های سایپا از ورشکستگی خارج شده اند و این یک افتخار بزرگ است که متعلق به همه همکاران سایپا است .
وی افزود: سایپا در سال ۹۵ آماده یک تحول عظیم است و با افتخار باید اعلام کنم که با شرایط حاضر در مذاکرات با شرکای خارجی اعلام کردیم که باید با سایپا مشارکت در سرمایه گذاری داشته باشند که مورد موافقت آنها قرار گرفت و بسیاری از شرکت های مطرح جهانی علاقمند به همکاری با سایپا هستند.
تصویر روز: ممکن است خیلی از شما اصلاً تا به حال چیزی در مورد قانون مور نشنیده باشید اما این همان چیزی است که به قیمت تلویزیون، رایانه، تلفن هوشمند یا تبلت بعدی شما مربوط میشود؛ در هر حال، ممکن است محصولی که میخرید توانمندتر باشد و وضوح تصویر بهتری نسبت به مدل قبلی شما داشته باشد. این پدیده با نام یکی از مؤسسان شرکت اینتل، گوردون مور، برای اولین بار در مقالهای در سال ۱۹۶۵ به چاپ رسید.
مور، طبق پیشگوییهای درستش در مورد ظهور مدارهای مجتمع، پیشبینی کرد که مهندسان روزی قادر خواهند بود تراشههایی بسازند که دوبرابر قدرتمندتر هستند و اندازه آنها نصف اندازه پردازندههای کنونی است. اگرچه، طبق تحقیقاتِ او ۱۸ ماه زمان لازم بود که قدرت محاسبات دوبرابر شود اما این زمان تا ۵۰ سال بعد ادامه داشت و از آن موقع به بعد، همین طور قدرت پردازندهها در حال افزایش بود. طبق قانون مور میتوان به پاسخ این سؤال دست یابیم که چرا تلفنهای هوشمندی که در جیب شماست قدرت محاسباتی بیشتری نسبت به ناسا در سال ۱۹۶۹ و در زمان فرود فضانوردان به کره ماه دارند.
قانون مور به پهنای باند اینترنت و فناوری فشردهسازی ویدئو نیز بسط پیدا میکند. پهنای باندی که در سالهای اخیر ۵ برابر بیشتر شده و سرعت فشردهسازی که در همین دوره دو برابر افزایش داشته است با هم ترکیب شدند تا انتقال ویدئو از طریق اینترنت به واقعیت بپیوندد. این رشد چشمگیر در پخش اینترنت میتواند مستقیماً به پیشرفتهایی مربوط شود که قانون مور پیشگویی کرده بود.
اما دقیقاً در چه مرحلهای باید قانون مور را مجدداً در نظر گرفت؟ بسیاری از کارشناسان در تعجب هستند که تا چه مدت میتوان از تأثیر دوجانبه قانون مور دفاع کرد. با همه اینها، در یک نقطه مشخصی محدودیتهای قانون فیزیک نیوتن با مهندسان به مرز خودش میرسد و مهم نیست که چقدر بودجه صرف تحقیق و توسعه در این مورد شده است. ممکن است ما در نوک الگوی جدیدی در صنعت الکترونیک باشیم.
آیا این آغازی برای قانون کِرزویل است؟
قانون کرزویل نیز درست مانند قانون مور در مورد شتاب سخن میگوید. طبق این قانون تواناییهای یک فناوری به صورت تصاعدی شتاب بخشیده میشود. این قانون را میتوان به وضوح در تحول فناوری تلویزیون مشاهده کرد. تلویزیونهای سال ۱۹۷۰ تقریباً شبیه تلویزیونهای سال ۱۹۵۰ بودند و تنها تفاوتشان در حضور رنگ بود. بر خلاف این، تلویزیونهای سال ۱۹۹۰ بر عکس تلویزیونهای ۱۹۷۰ بودند و در اوایل با افزودن ویدئو کاست، کابل و سیستمهای بازی ویدئویی به عنوان لوازم جانبی معمول از دیگر تلویزیونهای نسل قبل متمایز میشدند.
پیشرفت فناوری در اواخر قرن بیستم به کندی جلو میرفت و مسلم بود که فاز تغییر با پیشرفتهایی که طی ۱۵ سال گذشته انجام شد با رکورد مواجه شده است. عامل شتابدهنده برای این تغییرات زمانی آغاز شد که سازندگان دیگر خود را در غل و زنجیر لامپهای پرتوی کاتودی قرار ندادند. دیگر متکی به لامپهای حجیم نبودند و از همین رو، امکانات تلویزیونها به صورت تصاعدی رشد پیدا کرد. کیفیت تصویر خیلی بهتر شد، صفحهنمایش ابعاد بیشتری پیدا کرد و تولید اقتصادیتر شد. برای اولین بار، تلویزیونها قادر بودند رنگهای بیشتری نمایش دهند، حاشیه باریکتری داشته و قاب آنها نیز از طراحی باریکتری برخوردار باشند.
فاز سریع تغییرات به این معنی است که تلویزیونی که تا همین ۵ سال پیش شاهکار فناوری بود نسبت به محصولات کنونی از مد افتاده محسوب میشد و این نشان از جهش بزرگی داشت که طی همین ۱۰ سال اخیر رخ داده بود. درست همان طور که لامپهای پرتوی کاتودی در طراحی تلویزیون تحول پیدا کردند، کیفیت بیهمتای تصویر در OLED نمایانگر همین تحول مشابه برای ابتکار در عرصه تلویزیون محسوب میشود. فناوری OLED الجی ثابت میکند که جرقه فناوری تلویزیون است و با سرعتی روبهافزایش همه جا را شعلهور میکند.
تصویر روز: مدیرعامل ایساکو اعلام کرد: با لغو تحریمها قطعات یدکی از تامینکنندگان اصلی مانند پژو و رنو تامین شده و قطعات چینی حذف خواهد شد.
رضا حسینی در مراسم آغاز خدمات نوروزی ایرانخودرو اظهار کرد: در کمیسیون معاملات برای تامین قطعات یدکی برای سال ۱۳۹۵ هیچ قطعه چینی خریداری نشده است. بنابراین قطعات چینی که در زمان تحریم استفاده میشد از شبکه حذف خواهد شد.
وی با بیان اینکه عملکرد نمایندگیهای خدمات پس از فروش براساس شاخصها رصد میشود، خاطرنشان کرد: در این زمینه با هرگونه تخلفی برخورد میشود بهگونهای که در سال ۹۴ تعداد ۳۷ نمایندگی لغو امتیاز شده، مجوز ۲۹ نمایندگی تعلیق شده و ۲۷ نمایندگی خدمات پس از فروش نیز اخطار کتبی دریافت کردند.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو ادامه داد: طرح خدمات نوروزی ایرانخودرو از فردا آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت. در این طرح ۲۱۴۰ خودروی امدادی مشارکت داشته و حدود ۶۷ درصد نمایندگیهای خدمات پس از فروش نیز فعال خواهند بود.
وی با بیان اینکه تیمهای بازرسی و عملکرد شبکه امداد نوروزی نظارت خواهند کرد، تصریح کرد: در این طرح تعداد ۴۶۴ قلم قطعه پرمصرف در سطح نمایندگیها در سراسر کشور توزیع شده تا خودرویی به دلیل کمبود قطعه متوقف نشود.
وی ادامه داد: شهروندان پیش از آغاز سفرهای نوروزی نسبت به بررسی و اطمینان از صحت عملکرد خودروی خود اقدام کنند تا احتمال خرابی خودرو در سفرهای نوروزی کاهش یابد. حسینی اظهار کرد: هزینه خدمات نوروزی براساس تعرفههای جاری و با ارائه فاکتور به مشتریان خواهد بود. ایسنا
تصویر روز: ایرانسل از ارائه ۲۵ تا ۱۰۰ درصد تخفیف در قیمت سیمکارت در طرح ویژه فروش سیمکارتهای دائمی خبر داد.
سیمکارتهای دائمی این اپراتور با نام «آیسیم» با شماره انتخابی و در قالب چهار طرح تخفیفی به همراه بسته ترکیبی ویژه هر طرح (شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه) در اختیار علاقهمندان قرار گرفته است.
متقاضیان خرید سیمکارتهای دائمی ایرانسل میتوانند با انتخاب هر یک از چهار طرح ویژه ارائه شده در وبسایت رسمی این اپراتور، از ۲۵ تا ۱۰۰ درصد تخفیف در قیمت سیمکارت بهرهمند شوند و پس از خرید اینترنتی سیمکارت، آن را رایگان در محل مورد نظر خود دریافت کنند.
همچنین امکان انتخاب حد اعتبارهای بیش از حد اعتبار اولیه نیز در هنگام خرید وجود دارد. افزایش حد اعتبار جهت جلوگیری از یک طرفه شدن خط هنگام دریافت بسته افزایشی است.
بر اساس این گزارش، مدت اعتبار بستههای ترکیبی دو ماه است و این بستهها به مدت یک سال، هر دوماه یک بار به صورت خودکار تمدید و هزینه آنها در صورتحساب مشترک افزوده میشود.
دارندگان سیمکارتهای دائمی ایرانسل (آیسیم) از خدمات و مزایای ویژهای بهرهمند هستند. از جمله این مزایا میتوان به مرکز تماس اختصاصی به شماره ۹۰۰، حد اعتبار قابل تغییر و قابل انتخاب توسط مشترک، کارت مالکیت رسمی، رومینگ گسترده مکالمه و دیتا، دریافت صورتحساب جزئیات تماسهای تلفنی در پایان هر دو ماه، امکان مشاهده و کنترل وضعیت حساب از طریق نرمافزار «ایرانسل من»، کیفیت استاندارد شبکه و مکالمه، سرویسهای ارزش افزوده پیشرفته بهروز و متنوع و شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش در سراسر کشور اشاره کرد.
علاقهمندان به خرید سیمکارت دائمی ایرانسل میتوانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی sim.irancell.ir مراجعه کنند.
تصویر روز: جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو، از ۲۵ اسفند ۹۴ تا ۱۶ فروردین ۹۵ در سراسر کشور به اجرا در می آید.
سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، با اعلام این خبر، گفت: جشنواره خدمات نوروزی با همکاری ۵۱۹ نمایندگی ایران خودرو در سراسر کشور اجرا می شود که از این تعداد ۲۸۷ نمایندگی به صورت شبانه روزی فعال هستند.
او ناوگان خدمت رسان در جشنواره خدمات نوروزی ایساکو را بیش از ۲۱۰۰ ناوگان آماده در مسیرهای پرتردد کشور ذکر کرد و گفت: برای تامین اقلام مازاد بر اقلام پرمصرف پیش بینی شده نیز، ۲۶۲ فروشگاه ایساکو نیز آماده عرضه خدمات و قطعات مورد نیاز مشتریان خواهند بود.
مدیرعامل ایساکو تعداد نمایندگی های فعال در طرح را ۶۷ درصد ظرفیت شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو دانست و با بیان این که ۴۶۴ قطعه پرمصرف در سبد قطعات تامین شده قرار دارد، گفت: ۸۵۰ هزار قطعه از یک هفته قبل از آغاز جشنواره، در اختیار نمایندگی ها قرار گرفته است.
حسینی شبکه متخصص و آگاه، قطعات مناسب و با کیفیت و زمان مناسب برای خدمت رسانی، از شاخص هایی دانست که در جشنواره خدمات نوروزی مورد پایش و سنجش قرار می گیرد و گفت: بر اساس بازخوردهایی که از اجرای طرح جشنواره نوروزی دریافت می کنیم، مسیر ارایه خدمت به مشتریان در سال ۹۵ را تعیین خواهیم کرد.
او از تصویب آیین نامه مراقبتیی از عملکرد نمایندگی ها در طرح خدمات نوروزی خبر داد و گفت: عملکرد نمایندگی های فعال به صورت مستمر پایش خواهد شد و در صورت بروز تخلف اقدام تنبیهی مناسب پیش بینی شده است.
مدیرعامل ایساکو برهزینه های دریافتی از مشتریان بر اساس تعرفه های تعیین شده تاکید کرد و گفت: اجرت خدمات از موارد پیش بینی شده در سیتسم نظارتی است و در صورتی که مشتری اجرت دریافتی را متناسب با خدمات نمی داند، می تواند به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و طرح موضوع کند.
او با اشاره به آمادگی ایساکو برای ارایه خدمات عمومی به خودروهای خارج از شبکه ایران خودرو، در باره امدادهای متفرقه و غیرمجاز گفت: باید با افزایش توانمندی های خود، باعث شویم مردم به سمت امدادهای متفرقه نروند و خدمات مناسب ما به عنوان یک مانع در این زمینه عمل کند.
حسینی از آغاز اجرای فرایند بهبود مستمر در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو خبر داد و گفت: در آینده نزدیک شاهد افزایش رضایت مندی مشتریان در این حوزه خواهیم بود.
مدیرعامل ایساکو در پایان صیانت از مشتریان را از وظایف و مسوولیت های اجتماعی ایران خودرو خواند و اظهار کرد: امیدوارم با استفاده از تجارب سال های گذشته و با رویکردی نوین و خلاقانه در بخش خدمات پس از فروش، سفر نوروزی بی دغدغه ای را برای مشتریان ایران خودرو رقم بزنیم.
تصویر روز: مسابقات آزاد و رده بندی دسته برتر دختران جوان کشور از مورخ ۱۹ الی ۲۱ اسفند ماه به میزبانی اراک برگزار شد.
در این رقابت ها پریناز حاجیلو موفق شد از رقابت های آزاد به دسته برتر صعود کرده و در کنار جمالی فر، مولاطلب، فرعی و پورموسوی نمایندگان استان البرز در دسته برتر را تشکیل دهند.
در پایان رقابت های دسته برتر، مریم فرعی که چندی پیش قهرمان نوجوانان کشور شده بود، این بار نیز مقام قهرمانی جوانان را به دست آورد.
همچنین مینا پورموسوی قهرمان دوره قبل در جای سوم ایستاد، پریناز حاجیلو و غزاله مولاطلب به ترتیب هفتم و هشتم شدند و جمالی فر در عین ناباوری دهم شد و از دسته برتر سقوط کرد.
در مجموع امتیازات دو دور رقابت های برگزار شده، مریم فرعی و مینا پورموسوی به ترتیب در رتبه های اول و دوم قرار گرفتند، جمالی فر و مولاطلب نیز ششم و هفتم شدند و حاجیلو در جدالی سخت و به دلیل یک باخت بیشتر نهم شد و از راه یابی به انتخابی تیم ملی باز ماند.
دیگر نمایندگان البرز اردیبهشت ماه سال ۹۵ برای عضویت در تیم ملی جوانان می بایست در مسابقات انتخابی حضور یابند.
هدایت این بازیکنان در این رقابت ها برعهده مینا کمال زارع و سرپستی تیم اعزامی بر عهده معصومه نعیمی بود.