3

بیشترین تخفیف هتل های شیراز با پرشین هتل

شهر شیراز، مشهور به شهر شعر و هنر است که در ماه اردیبهشت، بوی عطر نارنج های آن؛ شما را سر مست می کند. فصل سفر به شیراز از اواسط فروردین تا اواسط اردیبهشت است که با رزرو هتل های شیراز در چنین بازه زمانی، می توانید سفری دلچسب و خاطره انگیز را تجربه کنید. حال چه بهتر که تخفیف رزرو هتل های شیراز با پرشین هتل را دریافت کنید و از سفری بی نقص، لذت ببرید.

هر شخص برای رزرو هتل های شیراز فاکتور هایی را می سنجد که می تواند یک هتل سنتی شیراز باشد یا یک هتل مدرن. اما مهم ترین فاکتور برای بیشتر گردشگران، بیشترین تخفیف هتل های شیراز است. زیرا می توانند در هتل مورد علاقه خود اقامت گزینند و هزینه ای کمتر از حد معمول پرداخت نمایند. به عنوان مثال اقامت در هتل هما شیراز با تخفیف ویژه چقدر می تواند لذت بخش باشد.

نمای بیرونی هتل هما شیراز

آیا رزرو هتل هما شیراز با تخفیف ممکن است؟

بله، هتل هما شیراز یکی از بهترین هتل های شیراز است که لول 5 ستاره دارد. این هتل شیراز زیر مجموعه هتل های زنجیره ای هما می باشد. این هتل شیراز در سال 1351 وارد عرصه هتلداری شده و برای ارائه بهتر خدمات در سال های پیشین مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 9 طبقه ساختمانی و 232 اتاق می باشد.

لوکس ترین اتاق این هتل شیراز، سوئیت جنرال می باشد که در آن امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، اتاق خواب مجزا همراه تلویزیون و اینترنت رایگان، سالن پذیرایی با سیستم آی پی تی وی، سیستم تهویه مطبوع، دارا بودن تراس هایی رو به شهر و … مشاهده می شود. با رزرو این اتاق شما می توانید سفری لوکس به شیراز را تجربه کنید.

رزرو اتاق های هتل هما شیراز با تخفیف از پرشین هتل میسر بوده که این امر می تواند اقامتی لذت بخش را برای شما به همراه داشته باشد. با این که اتاق های هتل هما شیراز از تنوع زیادی برخوردار نیست، ولی سوئیت های وسیع و تمیز همراه با فضای سبز پارک، سبب شده تا چشم اندازی زیبا و محیطی مفرح ایجاد شود.

سوئیت جنرال هتل هما شیراز

امکانات هتل هما شیراز شامل چه مواردی می شود؟

هتل هما شیراز همانند دیگر همتایان خود دارای امکاناتی بسیار ایده آل  است که شامل موارد ذیل می شود. مجموعه آبی هتل شامل سونا، جکوزی، سالن ماساژ و استخر می شود. استفاده از این امکانات برای میهمانان مقیم در هتل یک نوبت رایگان می باشد. سالن بدنسازی هم از دیگر امکانات هتل است که برای شروع یک صبح عالی بهترین گزینه است.

پارکینگ از دیگر امکانات هتل است که دغدغه جای پارک خودرو را برای میهمانان از بین می برد. نمازخانه، فروشگاه، رستوران، کافی شاپ و … هم از دیگر امکانات این هتل شیراز هستند. گردشگران محترمی که همراه خود یک فرد سالمند یا معلول دارند، می توانند از خدمات ویژه معلولین همراه رمپ بهره مند گردند.

آدرس هتل هما شیراز کجاست؟

هتل هما شیراز موقعیت مکانی بسیار خوبی داشته که دسترسی به آن راحت است. این هتل شیراز در خیابان مشکین فام، جنب بوستان آزادی شیراز واقع شده است. ضمن این که خط 2 قطار شهری شیراز نیز در نزدیکی بوستان آزادی قرار گرفت و به راحتی میهمانان می توانند از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.

استخر زیبای هتل هما شیراز

سوال دیگری که درباره هتل هما شیراز به ذهن گردشگران تور شیراز از تهران یا مبادی مختلف می رسد، این است که فاصله هتل هما شیراز تا شاهچراغ چقدر می باشد. مسلماً برای دسترسی به آرامگاه شاهچراغ باید مسافتی حدود 18 دقیقه با خودرو را طی کنید که شاید این مسئله خوشایند عده ای از گردشگران نباشد.

چرا تخفیف هتل های شیراز با پرشین هتل؟

به دلیل وجود قرار داد های طولانی مدت هلدینگ پرشین هتل با هتل های شیراز، بیشترین تخفیف هتل های شیراز با پرشین هتل ممکن می شود. دلیل این مسئله هم تجربه 20 ساله پرشین هتل در زمینه رزرو هتل و تور می باشد. جهت هماهنگی های لازم برای رزرو هتل های شیراز با تخفیف پرشین هتل، می توانید با شماره های 021،43000020 و 051،31896 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *