kowsar.1

تمديد گواهينامه استاندارد سيستم مديريت كيفيت

تصویر روز: شركت بيمه كوثر براي پنجمين سال متوالي، گواهينامه نظام مديريت كيفيت ISO9001:2015 را دريافت كرد.

به گزارش روابط‌عمومی و اعلام سرپرست مدیریت سیستم‌ها و تطبیق مقررات بیمه کوثر، شركت IMQ ايتاليا پس از بررسی وضعیت و عملکرد بیمه کوثر و مميزي نهايي مراقبتي استاندارد سيستم مديريت كيفيت 2015:ISO9001 در شرکت، این گواهینامه را بدون وجود ناهمخوانی با الزامات، برای چهارمین بار پیاپی تمدید کرد.
سحر بزرگ‌نیا حفظ دستاوردها را یکی از نشانه‌های ثبات و برنامه‌محوری در بیمه کوثر دانست و گفت: استقرار سیستم مدیریت کیفیت می‌تواند از طریق آگاه کردن مدیران ارشد از نقاط قوت و ضعف سیستم فراهم گردد. همچنین با ارائه خدمات مطابق با الزامات مشتری و بهبود مستمر آن، می‌توان میزان رضایت مشتری را که یکی از اهداف کلان شرکت بیمه کوثر است، افزایش داد که این امر منجر به اعتماد مشتریان و سایر ذی‌نفعان می‌گردد.
وی با اشاره به همدلی و انسجام همه معاونان، مدیران و کارکنان شرکت بیمه کوثر در اجرای کارهای گروهی، خاطرنشان کرد: به علت اهتمام ويژه به تدوین كامل و جامع فرآيندها و ارائه دقيق مدارك و مستندات که عامل اصلی انجام بی‌نقص فرآیند ممیزی بود از همه همکارانم در شرکت قدرداني مي‌کنم. اميدوارم با تداوم این همكاري مستمر، پیاده‌سازی استانداردهای مختلف، بدون محدوده زماني خاص به فرهنگ سازماني مبدل شود و با اجرای توصیه‌های بهبود گزارش ممیزی، در سال آتی شاهد افزایش نقاط قوت شرکت در سیستم مدیریت کیفیت باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *