استقبال از همایش فرهنگی ورزشی دهه ولایت صنعت بیمه

er

تصویر روز: همایش ورزشی فرهنگی صنعت بیمه با محوریت راهپیمایی خانوادگی به همت شورای ورزش صنعت بیمه و با مشارکت نیروی دریایی راهبردی ارتش روز جمعه با حضور ۳۰۰ شرکت کننده در کوهک برگزار شد.
به گزارش کمیته رسانه شورای توسعه ورزش در این مراسم پس از تجلیل از شهدای گمنام نیروی دریایی برنامه راهپیمایی در قالب ورزش همگانی اجرا شد.
در ادامه این مراسم ناخدا منصوری فرماندهی پشتیبانی مرکزی نیروی دریایی در سخنانی به تقویت برنامه های مشترک ورزشی اشاره کرد که امکان برگزاری آن در مجموعه های مختلف نیروی دریایی وجود دارد. وی همچنین تعامل با صنعت بیمه را که برای جامعه ارامش ایجاد می کند مورد تاکید قرار داد.
موضوع برگزاری تورنمنت های دو جانبه ورزشی نیز در دو بخش بانوان و آقایان از دیگر نکات یاد شده در این مراسم بود که از سوی سرپرست کمیته ورزش بانوان بیمه مرکزی مطرح شد.
در این همایش همچنین از سه نفر از سربازان نمونه نیرو دریایی با اعطای بیمه نامه عمر از سوی بیمه حکمت صبا تقدیر شد.
این برنامه مشترک در سالروز ازدواج حضرت فاطمه الزهرا (س) و حضرت امیرالمومنین علی (ع) و اجرای برنامه های فرهنگی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان ، برنامه مولودی خوانی و اجرای موسیقی زنده همراه بود و در انتهای مراسم با اهدای لوح تقدیر از مقامات نیرو و روسای تربیت بدنی شرکت های بیمه و اعضای شورای ورزش صنعت بیمه تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *