سالگرد تأسیس بیمه اتکایی امین برگزار شد

tasis 2

تصویر روز: مراسم سالگرد تأسیس بیمه اتکایی امین با حضور سهامداران، پیشکسوتان، مدیران عامل سابق، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و کارکنان این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه اتکائی امین، در این مراسم که با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل شركت­های بیمه آسیا، توسعه كسب وكار سبا، بيمه البرز، بيمه دانا، اعضای هیأت مدیره و کارکنان این شرکت برگزار شد، از «علی موسی ­الرضا» (پیشکسوت صنعت بیمه و از بازماندگان حادثه تروریستی هفتم تیر ماه 1360)، «سیدمحمد مهدی علوی» (رئیس هیأت مدیره سابق بیمه اتکائی امین و چهره ماندگار صنعت بیمه کشور)، «لطف الله نکوئی» و «سیدمصطفی کیایی» (مدیران عامل پیشین بیمه اتکائی امین) به پاس تلاش­ها و زحمات شایسته­ شان تجلیل شد.

رضایی، با تأکید بر حفظ ارزش­های اخلاقی در رعایت اصول حرفه­ ای بیمه­ گری عنوان کرد: پیشکسوتان صنعت بیمه زبان گویای تاریخ بیمه هستند که مدیران جوان صنعت بیمه می ­توانند از دانش و تجربه آنها استفاده کنند. وی افزود: استفاده از توانمندی پیشکسوتان در عبور از شرایط سخت تحریم می­تواند راهگشای بسیار از مسائل امروز صنعت بیمه باشد.

 وی با تجلیل از پیشکسوتان بیمه اتکایی امین عنوان کرد: پویایی و چابکی این شرکت مرهون تلاشها و زحمات و ریل گذاری صحیح این عزیزان است. رضایی خاطرنشان کرد: در صدد هستیم  ضمن حفظ دستاوردهای مدیران پیشین، برنامه های جدیدی را بر اساس شرایط خاص صنعت بیمه در راستای توسعه بازار بیمه ای و سرمایه گذاری­ های شرکت اجرا کنیم.

رضایی در ادامه یکی از مهم ترین اهداف شرکت را افزایش سرمایه دانست و عنوان کرد: اقدامات و تحرکات جدیدی برای ورود به عرصه دیپلماسی اقتصادی آغاز کرده ایم و به دنبال این هستیم تا با همکاری های دوجانیه و چندجانبه با کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق، قطر و عمان از یک سو و کشورهای حوزه قفقاز و روسیه از سوی دیگر، فعالیت های منطقه ای و بین المللی شرکت را احیا و توسعه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *