IranAir

پیش بینی سفر ۱۰ هزار ایرانی به جام جهانی فوتبال

تصویر روز: معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مجوزهای لازم به شرکت هواپیمایی ایران ایر برای برقراری پرواز به قطر در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال قطر داده شده است.

 حسن خوشخو در گفتگو با صداوسیما گفت: مجوز پرواز برای بازی های جام جهانی به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) داده شده است و بخشی از پروازها در این مدت به قطر پروازهای چارتری است و بلیت هواپیما در بازه زمانی برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال قطر ، صرفا به دارندگان بلیت مسابقات جام جهانی فروخته می شود .
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: پیش بینی می شود ۱۰ هزار نفر از ایران برای تماشای مسابقات جام جهانی به قطر سفر کنند و دو روز قبل از شروع دیدارهای ایران در جام جهانی به عنوان زمان اوج (پیک) سفرها در نظر گرفته شده است .
خوشخو درباره اینکه چرا تعداد پروازهای شرکت هواپیمایی قطر بیش از تعداد پروازهای ایران ایر است گفت: به دلیل اینکه مسابقات در کشور قطر صورت می گیرد و طبیعی است که مجوز نشست و برخاست فرودگاهی برای پروازهای قطر بیشتر باشد و قطر ایرویز از این فرصت بیشتر بهره برداری کند.
وی درباره تعداد پروازهای جاری ایران به قطر نیز گفت: هم اکنون در هفته سه پرواز به دوحه بنا به تقاضای سفر صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *