bimeh sarmad

اعلام زمان مجمع عمومی فوق العاده بیمه سرمد

تصویر روز : شرکت بیمه سرمد زمان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام خود را اعلام کرد.
به گزارش تصویر روز، شرکت بیمه سرمد که با نماد «وسرمد» در بازار فرابورس معاملات آن انجام می شود زمان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده خود را روز یکشنبه ۱۷ دی ماه ۹۶ تعیین کرد.

بر اساس اعلام این شرکت بیمه ای، دستور جلسه مجمع، تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و تطبیق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس است.

در همین حال همه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می تواند در ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۷ دی ماه ۹۶ در محل بلوار نلسون ماندلا، تقاطع خیابان اسفندیار، نبش خیابان آرش غربی، پلاک ۱۱۳، طبقه سوم برای شرکت در مجمع حاضر باشند.

آخرین اطلاعات مالی

در همین حال بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه سرمد که با نماد «وسرمد» در فرابورس فعالیت دارد، باز است و هیچ گره معامله ای روی سهام آن وجود ندارد.

همچنین آخرین تحولات جاری این سهم در بازار سهام نیز نشان می دهد : «P/E» سهام این شرکت ۵.۸۱ مرتبه و «EPS» آن نیز ۱۹۱ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

 بر اساس گزارش ایبِنا، پنج سهامدار عمده شرکت بیمه سرمد، شامل «یک شخص حقیقی با ۱۹.۹۸۰ درصد، موسسه همیاری غدیر با ۱۷.۶۹۰ درصد، آرمان اندیشان رستاک و سرمایه گذاری خوارزمی با ۱۵ درصد و گروه مالی سپهر صادرات با ۱۳ درصد» است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *