بیمه سینا

پرداخت خسارت 125 میلیاردی توسط بیمه سینا

بیمه سینا تمام همت و توان خود را در جهت پیشرفت و ارتقای هر چه بیشتر خدمات بیمه‌ای و افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان در حوزه های مختلف بیمه ای به کار بسته­ است

تصویر روز: بیمه سینا در راستای حمایت از تولید و عمل به تعهدات بیمه‌ای خود، خسارت 125 میلیارد ریالی نیروگاه چابهار را پرداخت کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه سینا؛ صنعت برق از جمله صنایع زیربنایی است که گردش چرخ‌های اقتصادی و تامین رفاه اجتماعی به استمرار خدمات آن متکی است، بر همین اساس بیمه سینا طی سالیان متمادی افتخار خدمت‌رسانی به صنایع مختلف از جمله صنعت آب و برق کشور را در کارنامه عملکردی خود به همراه دارد.

مریم کاویانی‌نیک مدیر بیمه‌های مهندسی و خاص بیمه سینا با اشاره به حمایت این شرکت از صنایع مولد و دانش‌بنیان افزود: توسعه و آبادانی کشور در گرو تقویت بنگاه های تولیدی و صنایع مادر است و از این رو ارائه پوشش بیمه‌ای به صنعت آب و برق کشور اعم از بخش دولتی و خصوصی، از اهداف راهبردی و توسعه ای این شرکت است.

وی بیان داشت: بیمه سینا تمام همت و توان خود را در جهت پیشرفت و ارتقای هر چه بیشتر خدمات بیمه‌ای و افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان در حوزه های مختلف بیمه ای به کار بسته­ است.

کاویانی‌نیک تاکید کرد: بیمه سینا پس از اعلام وقوع خسارت از سوی نیروگاه چابهار با اعزام کارشناسان متخصص خود، ابعاد مختلف این خسارت را مورد ارزیابی قرار داد و خسارت قابل پرداخت به مبلغ 125 میلیارد ریال در حساب بیمه‌گذار کارسازی گردید.

این گزارش می افزاید، شرکت تولید نیروی جنوب شرق صبا با هدف سرمایه‌گذاری در صنعت برق و انرژی کشور تأسیس و به صورت یک هلدینگ خصوصی پیشرو در صنعت برق کشور فعالیت دارد و با چندین شرکت زیرمجموعه‌ی خود در رشته فعالیت‌های خرید، احداث و بهره‌برداری از نیروگاه‌ها به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ‌های صنعت برق کشور محسوب می‌شود و در حال حاضر تمام نیروگاه‌های این هلدینگ به طور کامل تحت پوشش بیمه سینا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *