آیفون ۱۴ زرد رنگ

رونمایی از نسخه جدید آیفون ۱۴

این گوشی‌های هوشمند از روز جمعه برای پیش‌فروش در دسترس قرار می‌گیرند و از سه‌شنبه هفته آینده برای خریداران ارسال می‌شوند

تصویر روز: همانطور که گزارش‌ها و شایعات پیش‌بینی کرده بودند، اپل از نسخه زردرنگ آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس رونمایی کرد.

به گزارش دیجیاتو، این گوشی‌های هوشمند از روز جمعه برای پیش‌فروش در دسترس قرار می‌گیرند و از سه‌شنبه هفته آینده برای خریداران ارسال می‌شوند. رنگ جدید تنها برای مدل‌های استاندارد و پلاس درنظر گرفته شده و خبری از آن برای آیفون 14 پرو و پرو مکس نیست.

اپل از نسخه جدید آیفون 14 رونمایی کرد

آیفون 14 و 14 پلاس زردرنگ

این گوشی‌های هوشمند از نظر مشخصات فنی و قیمت تفاوتی با نسخه‌های دیگر ندارند و تنها در رنگی جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. حالا این محصولات در 6 رنگ به فروش می‌رسند که شامل مشکی، سفید، قرمز، آبی، بنفش و زرد می‌شود. آخرین‌بار اپل در سال 2019 برای آیفون 11 از رنگ زرد استفاده کرد و البته پیش از آن، آیفون XR هم در رنگ زرد روانه بازار شده بود.

اپل از نسخه جدید آیفون 14 رونمایی کرد

آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس زردرنگ مانند رنگ‌های قبلی در نسخه‌های ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی به فروش می‌رسند و قیمت پایه آن‌ها در ایالات متحده به ترتیب برابر ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار است.

اپل معمولاً در بهار از رنگ جدید آیفون‌ها رونمایی می‌کند تا فروش آن‌ها را افزایش دهد. برای مثال برای آیفون ۱۳ شاهد استفاده از رنگ سبز و برای آیفون ۱۲ استفاده از رنگ بنفش بودیم.

اپل از نسخه جدید آیفون 14 رونمایی کرد

ا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *