کانون صرافان

صرافان همیشه در راستای منافع نظام قدم برداشته اند

صرافان همیشه در راستای منافع نظام و افزایش قدرت پول رسمی کشور قدم برداشتند

تصویر روز ـ عضو شورای عالی کانون صرافان اعلام کرد: صرافان همیشه در راستای منافع نظام و افزایش قدرت پول رسمی کشور قدم برداشته اند.

به گزارش سایت کانون صرافان ، امید شاهواری با بیان این مطلب ضمن انتقاد از اظهارات یک کارشناس اقتصادی در گفت و گو با یک سایت داخلی در خصوص برخی صرافان گفت: طی روز گذشته صرافان سراسر کشور در تماس های مکرر با اعضای شورای عالی کانون صرافان ایرانیان، خواستار برخورد قانونی با این موضوع شدند.

شاهواری اظهارداشت: صرافان در شرایط تحریم به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی بسیاری از تبادلات ارزی و اقتصادی را در شرایط بسیار خطرناک هم به لحاظ امنیتی برای خود و خانواده و هم به لحاظ ضرر و زیان مالی مدیریت می کنند تا کشور به لحاظ ارزی مشکل نداشته باشد. به گفته وی این گونه مصاحبه های هدایت شده ، نه تنها همه زحمات صرافان محترم را نادیده می گیرد که به آن ها اتهام هم وارد می کند.

عضو شورای عالی کانون صرافان تاکید کرد: صرافان همیشه در راستای منافع نظام و افزایش قدرت پول رسمی کشور قدم برداشتند و مقایسه آن ها با دلالان و دادن نسبت های ناروا به آن ها برای فرار رو به جلو برخی نهادها اقدامی غیرمنصفانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *