havapima

کاهش ۱۰ درصدی سفرهای خارجی

پروازهای بین‌المللی در اسفندماه ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه ۱۴۰۰ در اعزام و پذیرش مسافر ۱۰ درصد کاهش داشت

تصویر روز ـ طبق آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پروازهای بین‌المللی در اسفندماه ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه ۱۴۰۰ در اعزام و پذیرش مسافر ۱۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش منتشرشده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، کل پروازهای فرودگاه‌های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۱ نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست یک درصد کاهش، در اعزام و پذیرش مسافر یک درصد افزایش داشته و در ارسال و پذیرش بار و پست بدون تغییر بوده است. پروازهای داخلی نیز نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست یک درصد کاهش، در اعزام و پذیرش مسافر و ارسال و پذیرش بار و پست دو درصد افزایش داشته است. پروازهای بین‌المللی نیز در نشست و برخاست ۱ درصد، اعزام و پذیرش مسافر ۱۰ درصد و ارسال و پذیرش بار و پست ۱۴ درصد کاهش داشته است.

کل پروازهای فرودگاه‌های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در اسفند نسبت به بهمن ۱۴۰۱ در نشست و برخاست دو درصد افزایش یافته، در اعزام و پذیرش مسافر بدون تغییر مانده و در ارسال و پذیرش بار و پست یک درصد افزایش داشته است. پروازهای داخلی نیز در این بازه زمانی در نشست و برخاست دو درصد افزایش یافته، در اعزام و پذیرش مسافر بدون تغییر مانده و در ارسال و پذیرش بار و پست یک درصد افزایش داشته است. پروازهای بین المللی نیز در نشست و برخاست دو درصد، در اعزام و پذیرش مسافر یک درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست یک درصد افزایش داشته است.

در اسفند ماه ۱۴۰۱ حداقل ۸۰ درصد نشست و برخاست کل پروازها به ترتیب در ۹ فرودگاه مهرآباد، مشهد، کیش، شیراز، اهواز، بندرعباس، اصفهان، تبریز و قشم انجام شده است. از این میزان حداقل ۸۰ درصد نشست و برخاست پروازهای داخلی به ترتیب در ۱۰ فرودگاه مهرآباد، مشهد، کیش، شیراز، اهواز، بندرعباس، اصفهان، تبریز، قشم و خلیج فارس (عسلویه) انجام شده است؛ ‌ همچنین حداقل ۸۰ درصد نشست و برخاست پروازهای بین المللی در چهار فرودگاه مشهد، شیراز، اصفهان و تبریز انجام شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *