3966 copy

شوکا تحولی در فروش بیمه های زندگی ایجاد می کند

بسیاری از شرکت های بیمه پس از عرضه شوکا به توسعه فروش بیمه های زندگی روی آورده اند

تصویر روز ـ مدیر عامل بیمه البرز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت مالی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بسیاری از شرکت های بیمه پس از عرضه شوکا به توسعه فروش بیمه های زندگی روی آورده اند چرا که این طرح روح تازه ای به بیمه های زندگی بخشیده است.

به گزارش تصویر روز ، موسی رضایی برخی از ویژگی های منحصر به فرد شوکا را نام برد و افزود: در این بیمه نامه پنج ساله، ۳۰ نوع مستمری طراحی شده که نرخ تورم را هم مدنظر قرار داده است و‌ به نوعی دارای اثر تورمی معکوس است.

به گفته وی عدم نیاز به ضامن یکی دیگر از مزیتهای شوکا است چون اندوخته بیمه شده، خود ضمانت است و بیمه گزار بدون مراجعه به بانک می تواند در زمان خیلی کوتاه تسهیلات خود را برای خرید بیمه نامه دریافت و پس از پنج سال، مستمری مادام العمر دریافت کند.

مدیرعامل بیمه البرز در پاسخ به این پرسش که آیا امکان خرید بیمه شوکا برای تمام اقشار وجود دارد توضیح داد: هیچ محدودیتی وجود ندارد و شوکا برای سازمانها می تواند بیمه تکمیلی بازنشستگی و برای آحاد مردم، بیمه بازنشستگی باشد.

وی همچنین درباره همکاری بین المللی بیمه البرز با یک شرکت بیمه ای کشور سوریه گفت: بر اساس تفاهم نامه با این شرکت سوری، بیمه البرز به عنوان راهبر صنعت بیمه برگزیده شده تا تمهیدات لازم برای تاسیس شرکت بیمه مشترک ایران و سوریه را فراهم کند و از این طریق سرمایه گذاران ایرانی را تحت پوشش قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *