ert copy
دکتر حسن پور اعلام کرد:

مهمترین وظیفه بسیج، رفع موانع تولید و صادرات است

یکی از مهمترین وظایف بسیج ایجاد بستر های لازم برای فعالان اقتصادی ورفع موانع تولید و صادرات است

تصویر روز – نشست «مهارتورم ، رشدتولید»با حضور اعضای هیات اندیشه ورز و فعالان اقتصادی اتاق های اصناف ، بازرگانی و تعاون به میزبانی اتاق بازرگانی تهران و به همت سازمان بسیج اصناف تهران بزرگ برگزار شد.

دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف‌‌ ، بازارایان و فعالان اقتصادی کشور در این نشست تخصصی افزود: یکی از مهمترین وظایف بسیج ایجاد بستر های لازم برای فعالان اقتصادی و همچنین رفع موانع تولید و صادرات در کشور است.

وی افزود: رسالت بسیج تخصصی دراتاق اصناف،بازرگانی وتعاون،رفع موانع اقتصادی وکمک به رونق کسب وکار است وبه لطف الهی، موفقیت های خوبی در این زمینه حاصل شده است.

دکتر حسن پور در ادامه این نشست به سفر اخیر هیات تجاری بسیج فعالان اقتصادی به کشور عراق اشاره کرد و گفت: راهکار قطعی رونق تولید و به تبع آن مهار تورم، صادرات به ویژه به کشورهای همسایه با جمعیت ۶۰۰ میلیونی و با اولویت کشور عراق است.

وی افزود: بخش خصوصی باید با هم افزایی وبرنامه ریزی همچنین حذف تاجرنماها، گام جدی در صادرات بردارد که دراین خصوص،بسیج با شناسایی ومعرفی تجار امین در داخل کشور و کشورهای هدف این امکان رابه بخش خصوصی خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *