bank eghtesad novin 2

تاکید مدیرعامل بانک اقتصادنوین به سودآوری در همه سطوح

تصویر روز : در ادامه بازدیدهای استانی، مدیرعامل بانک اقتصادنوین با حضور در منطقه ۹ استان‌های این بانک در شهر ساری، با کارکنان سرپرستی و شعب این منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش تصویر روز به نقل از  روابط عمومی بانک اقتصادنوین، علیرضا بلگوری مدیرعامل این بانک، در جمع مسئولان و کارکنان این سرپرستی، با اشاره به اینکه همکاران در همه سطوح باید سودآوری بانک را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند گفت: همه واحدهای بانک در کنار شرکت‌های گروه اقتصادنوین باید با به کارگیری همه توان و استفاده از فرصت‌های در اختیار خود برای افزایش شاخص سودآوری بانک بکوشند.
وی مهمترین لازمه دستیابی به این هدف را توجه به کاهش قیمت تمام شده پول در بانک دانست و گفت: تجهیز منابع پایدار و خرد دستیابی به سودآوری پایدار را تضمین خواهد کرد. مدیرعامل بانک اقتصادنوین تامین منافع ذی‌نفعان از جمله سهامداران، مشتریان و کارکنان را در گرو سودآوری بانک دانست و ادامه داد: با راه‌اندازی داشبورد مدیران، روسای شعب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به وضعیت سود و زیان شعبه تحت پوشش خود دسترسی خواهند داشت.
بلگوری همچنین به چابک‌سازی سازمان صورت گرفته در بانک اقتصادنوین اشاره کرد و افزود: توجه به الگوهای چابک‌سازی سازمانی علاوه بر بهبود شاخص بهره‌وری زمینه ارایه خدمات با کیفیت و سریع به مشتریان را فراهم می‌کند.
حضور در منطقه ۹ استان‌ها نهمین سفر علیرضا بلگوری مدیرعامل بانک اقتصادنوین در هفته‌های اخیر است که با هدف دیدار با همکاران شعب این سرپرستی انجام شد. در این سفر نیز به روال سفرهای قبلی جمعی از مدیران ارشد گروه اقتصادنوین از جمله حسین کریمخان ‌زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین، ساسان معدل مدیرعامل شرکت پرداخت نوین، حسن خورسند مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین و محمد رضا سیفی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری عمران و توسعه پایدار ایرانیان حضور داشتند.
در ادامه این بازدید، مدیرعامل بانک اقتصادنوین به همراه مدیران ارشد این بانک، با حضور در شعب تحت پوشش این سرپرستی، با همکاران این شعب دیدار و از نزدیک در خصوص مسایل مختلف بانکی با ایشان گفت‌وگو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *