علی درویشی
علی درویشی:

جلسات شورای عالی بسیج تجار در استانها برگزار می شود

مسئولان بسیج اصناف باید در کنار رؤسای اتاق بازرگانی باشند ، تا بتوانند تمام مسائل مرتبط با حوزه اقتصادی را پیگیری و برای رفع موانع تلاش کنند

تصویر روز ـ دبیر کل بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق ایران ضمن سفر به استان هرمزگان با اعضای اتاق بازرگانی این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج تجار کشور ، علی درویشی در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی این استان با اشاره به جایگاه ویژه فعالان اقتصادی و اهمیت نقش بسیج در این حوزه گفت: مسئولان بسیج تجار و فعالان اقتصادی می توانند با برنامه ریزی هدفمند گره گشای مشکلات اقتصادی کشور باشند.

وی ضمن قدردانی از رئیس اتاق بازرگانی استان هرمزگان یاد آور شد: مسئولان بسیج اصناف باید در کنار رؤسای اتاق بازرگانی باشند تا بتوانند ضمن شناسایی مشکلات و  چالش ها، برای رفع این موانع  و معضلات همکاری کنند.

دبیر کل بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق ایران در ادامه به برگزاری جلسات هفتگی شواری عالی بسیج تجار اشاره کرد و افزود: تلاش داریم با برگزاری مستمر این جلسات روند توسعه مناسبات تجاری به ویژه با کشورهای همسایه را پی گیری و اجرایی کنیم.

تشکیل شورای عالی بسیج تجار در استانها

علی درویشی در ادامه از تشکیل شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی در استانها به ریاست رئیس بسیج اصناف هر استان خبر داد.

وی افزود: به منظور بهره مندی از تجربیات فعالان اقتصادی سراسر کشور ، از اتاق های بازرگانی درخواست شده تا تعدادی از تجار امین هر استان را  برای حضور در جلسات استانی بسیج تجار و فعالان اقتصادی معرفی نمایند.

علی درویشی گفت: بر اساس تصمیات اتخاذ شده ، رئیس شواری عالی تجار و فعالان اقتصادی استانها از سوی رئیس بسیج اصناف هر استان انتخاب و معرفی خواهند شد.

به گفته وی رئیس شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی استانها نیز مسئول پیگیری و برگزاری مستمر این جلسات در استانها هستند.وظیفه این شورای تخصصی نیز شناسایی و رفع مشکلات و موانع فعالان اقتصادی در هر استان است.

وی اظهارداشت: تعداد اعضای این شورای حداقل ۹ نفر خواهد بود اما با توجه به ظرفیت هر استان ، محدودیتی برای افزایش تعداد اعضای شورای عالی تجار استان در نظر گرفته نشده است.

وی تاکید کرد: مشکلات هر استان در این جلسات بررسی و برای رفع آن نیز راهکار لازم ارایه خواهد شد. به گفته وی در صورت عدم رفع موانع و چالش های استان در این شورا ، موضوع در شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور مطرح و در این شورای پیگیری خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان این نشست دبیر کل بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق ایران در پایان این بازدید در حکمی ، عبدالله محمد حسینی زاده  را به عنوان مسئول بسیج تجار هرمزگان و علی رضا حکیمی فر را به عنوان جانشین بسیج تجار این استان معرفی کرد.

image

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *