90
دکتر حسن پور خبر داد:

توانمندسازی واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۳

اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور نقش تاثیرگذاری در تحقق شعار سال و هموار نمودن این مسیر دارند

تصویر روز ـ (حمید طلیمی) نخستین جلسه شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۳ امروز در تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ضمن قدردانی از پاسخ قاطع و افتخارآمیز سپاه به رژیم صهیونیستی گفت: به اذعان تحلیلگران بین المللی پاسخ ایران از نظر حجم عملیات پهپادی و در هم شکستن سامانه‌های پیشرفته این رژیم غاصب در نوع خود بی نظیر بود.
وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی طی روزهای گذشته تلاش کرد تا ابعاد این عملیات بزرگ را کوچک بشمارد ولی همه تحلیلگران منصف جهان از شهامت ، قدرت و اقتدار کم نظیر نظامی ایران تقدیر کردند.

نقش فعالان اقتصادی در تحقق راهبرد سال

دکتر حسن پور در ادامه افزود: اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور نقش مهمی در تحقق شعار سال و هموار نمودن این مسیر خواهند داشت. لذا تلاش می کنیم با برنامه ریزی دقیق در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهیم.
وی اظهارداشت: : جهش با رشد تولید متفاوت است چون رشد، مسیر عادی با سرعت متعادل را طی می کند اما وقتی از جهش تولید صحبت می کنیم ، منظور پَرش و صعود چندین پله ای است تا بتوانیم از این طریق مشکلات اقتصادی را حل کنیم. به گفته وی این اتفاق نمی افتد مگر با مشارکت مردم در مسائل اقتصادی به ویژه در بخش تولید.

 توانمندسازی واحد های تولیدی

رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در ادامه از طرح « توانمندسازی واحدهای تولیدی » در کشور خبر داد.
وی گفت: با اجرای این طرح ضمن شناسایی واحدهای تولیدی ، خدمات مورد نیاز از جمله دوره های آموزشی ، بازاریابی و آشنایی با قوانین و مقررات به این واحدها ارایه خواهد شد.
دکتر حسن پور با اشاره به وجود برخی قوانین و مقررات دست و پاگیر گفت: باید قوانین جدیدی در این حوزه تصویب شود. زیرا جهش اقتصادی بدون حضور در بازارهای خارجی ممکن نیست.

در ادامه این نشست نیز علی درویشی دبیر کل بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق ایران از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی قدردانی کرد.

علی درویشی افزود: با توجه به تاکید رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی یکی از اولویتهای اصلی امسال شناسایی و توانمندسازی واحدهای تولیدی خواهد بود.

95 1

94

91

92

93

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *