تصویر روز: شما می توانید با این ترفندها هر چه که در مرورگرهایتان سرچ می کنید حذف موضوعی حذف موضوعی کنید.
Chrome، Firefox یا هر مرورگر دیگر، تاریخچه ای از لیست صفحات بروز شده شما را تهیه می کند. این برای بهینه سازی تبلیغات متناسب با جستجو های شماست. مثلا اگر راجع به مودم های وایرلس جستجو کنید، شاید با تبلیغات Google Ads را با این موضوعات دریافت نمایید. بخش آزار دهنده اینجاست که حتی پس از تکمیل جستجوی شما راجع به مودم ها، هنوز هم تبلیغات آن به شما نشان داده می شود.
تصویر روز: تقویم ایرانی که برگرفته از گاهشماری جلالی است یک تقویم خورشیدی است که به دقت از فصلهای نجومی تبعیت میکند.
-لحظه تحویل سال ۱۳۹۵ هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران ساعت ۸ و صفر دقیقه و ۱۲ ثانیه روز یکشنبه اول فروردین ۱۳۹۵ هجری شمسی مطابق با ۱۰ جمادی الثانی ۱۴۳۷ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۱۶ میلادی است.
-تعطیلات رسمی سال ۱۳۹۵ علاوه بر تعطیلات نوروز که از اول تا چهارم فروردین و سپس ۱۲ و ۱۳ فروردین (روزهای پنجشنبه و جمعه ) است به شرح زیر است:
پنجشنبه ۲ اردیبهشت – ولادت حضرت امام علی (ع)
پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت – مبعث حضرت رسول اکرم (ص)
یکشنبه ۲ خرداد – ولادت حضرت مهدی (عج)
جمعه ۱۴ خرداد – رحلت حضرت امام خمینی (ره)
شنبه ۱۵ خرداد – قیام خونین ۱۵ خرداد
دوشنبه ۷ تیر – شهادت حضرت علی (ع)
چهارشنبه ۱۶ تیر – عید سعید فطر
پنجشنبه ۱۷ تیر – تعطیلی به مناسبت عید سعید فطر
شنبه ۹ مرداد – شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)
دوشنبه ۲۲ شهریور – عید سعید قربان
سهشنبه ۳۰ شهریور – عید سعید غدیر خم
سهشنبه ۲۰ مهر – تاسوعای حسینی
چهارشنبه ۲۱ مهر – عاشورای حسینی
یکشنبه ۳۰ آبان – اربعین حسینی
دوشنبه ۸ آذر – رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)
چهارشنبه ۱۰ آذر – شهادت حضرت امام رضا (ع)
شنبه ۲۷ آذر – ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع)
جمعه ۲۲ بهمن – پیروزی انقلاب اسلامی ایران
پنجشنبه ۱۲ اسفند – شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
یکشنبه ۲۹ اسفند – روز ملیشدن صنعت نفت ایران
-سال ۱۳۹۵ کبیسه و اسفند ۳۰ روزه است و در این در سال با دو روز تولد حضرت زهرا (س) و روز زن مواجه هستیم ؛ یکبار در ۱۱ فروردین و یکبار هم در ۲۹ اسفند.
تصویر روز: وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: امواج تلفن همراه در کشوربه صورت مداوم به کمک سازمان تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی و سازمان انرژی اتمی پایش می شود و جای هیچ نگرانی برای مردم نیست.
محمود واعظی در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان محیط زیست با بیان اینکه بخش اندکی از مباحث مربوط به تشعشعات به ماهواره ای بازمی گردد، افزود: از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم و پیگیری های جدی سازمان تنظیم مقررات و انرژی اتمی نگرانی ها کاهش چشمگیری پیدا کرده است.
وی همچنین به امواج رادیو تلویزیونی نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون حتی امواج رادیو و تلویزیونی نیز از امواج مربوط به تلفن همراه بیشتر است، اما هیچکدام از این امواج ضرری ندارند و ما در این زمینه به مردم اطمینان خاطر می دهیم .
وزیر ارتباطات افزود: دولت قطعا توجهی جدی به این موضوع دارد و هیچ جای نگرانی برای مردم نیست.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون سیم کارت در دست ۸۰ میلیون نفر است، تاکید کرد: تلفن همراه مانند لباس مدام در حال تغییر است و باید برای پسماندهای این بخش فکری شود.
واعظی افزود: درصددیم شهرها و مناطق هوشمند را ایجاد کنیم چرا که بر اساس ارزیابی های صورت گرفته تا سال ۲۰۲۰ در دنیا بیش از ۵۰ میلیارد شیء مرتبط با اینترنت خواهیم داشت و به همین نسبت شاهد رشد پسماندها خواهیم بود.
واعظی همچنین گفت: در واقع در کلانشهرها چاره ای جز هوشمند شدن نداریم و باید شرایط شکل گیری این فرایند را فراهم کنیم.
وزیر ارتباطات همچنین به نقش فضای مجازی در تغییر نوع تبلیغات در انتخابات اخیر اشاره کرد و افزود: بسیاری از نامزدها و جناحهای سیاسی از فضای مجازی در تبلیغات انتخاباتی استفاده کردند که این موضوع علاوه بر اینکه باعث کاهش استفاده از کاغذ در این روند شد، برخی مشکلات و برخوردهای اجتماعی را نیز کاهش داد.
تصویر روز: اعضای شورای اطلاع رسانی دولت و مدیران کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت خانه ها و دستگاه های اجرائی کشور با حضور در مجموعه ایران خودرو از سالن ها و خطوط تولید و مرکز تحقیقات این شرکت بازدید کردند.
اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در این بازدید از نزدیک با مراحل و فرآیندهای تولید در گروه صنعتی ایران خودرو را دیدن کرده و در مرکز تحقیقات و توسعه محصول نیز با آخرین دستاوردهای این گروه صنعتی نیز آشنا شدند.
مدیران کل روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرائی کشور پس از این بازدید با مهندس هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز دیدار کردند.
مهندس یکه زارع در این دیدار به اهمیت نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در عصر ارتباطات اشاره و اظهار کرد: هر یک از شما به عنوان راهبران اطلاع رسانی در کشور نقش به سزائی در ایجاد فرهنگ حمایت از تولید داخلی و البته احقاق حقوق مصرف کنندگان دارید.
وی با اشاره به عملکرد با تدبیر و امیدبخش دولت در عرصه دیپلماسی، به دور جدید همکاری های بین المللی گروه صنعتی ایران خودرو با شرکای خارجی نیز اشاره کرد و گفت: قرارداد ایران خودرو با پژو امضا شده و مراحل ایجاد شرکت مشترک برای تولید محصولات جدید در حال انجام است. علاوه بر این با بنز نیز تفاهم نامه ای امضا کرده ایم که منجر به قرارداد خواهد شد. ضمن اینکه مذاکره با شرکت های دیگری مثل سوزوکی، فیات و رنو نیز در حال انجام است.
مهندس یکه زارع به رویکردها و سیاست های اخیر گروه صنعتی ایران خودرو نیز اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته علاوه بر حل مشکلات تولید، روی ارتقا کیفت محصولات و خدمات پس از فروش نیز تمرکز کرده ایم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: در سال ۹۴ حدود ۷۰۰پروژه کیفی روی محصولات ایران خودرو تعریف و اجرا کرده ایم و به دنبال آن هستیم تا محصولاتی باکیفیت تر تحویل مشتریان بدهیم.
وی با بیان اینکه داشتن خودروی مناسب حق مردم است، اظهار کرد: با اجرای پروژه های کیفی محصولات ایران خودرو نزدیک به ۴۰درصد افزایش کیفیت داشته اند اما ما این را کافی نمی دانیم و به دنبال افزایش رضایتمندی مشتریان هستیم.
اعضای شورای اطلاع رسانی دولت نیز در این دیدار توانمندی ها و ظرفیت های موجود در گروه صنعتی ایران خودرو به ویژه اقداماتی که در مرکز تحقیقات در حال انجام است را در خور تحسین دانسته و اظهار امیدواری کردند صنعت خودرو کشور با تکیه بر این توانمندی ها در آینده ای نزدیک به موفقیت های ملی و منطقه ای دست پیدا کند.
تصویر روز: ناوگان خدمات در محل مشتریان برای خودروهای گروه سایپا در تمامی سال به ویژه ایام نوروز و تعطیلات، همپای سایر بخش های امداد خودرو سایپا فعال و آماده خدمت رسانی است.
عباس فخاریان مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا با اعلام این خبر گفت: ارائه خدمات در محل به صورت کشیک در راستای رضایتمندی مشتریان و تکمیل سبد خدمات پس از فروش در ایام تعطیلات نوروز جهت بهره مندی از خدمات تعمیرگاهی در محل و زمان مورد نظر مشتری از سوی امداد خودرو سایپا ارائه می شود.
فخاریان افزود: در این نوع خدمت تمامی تعمیرات جزئی که نیاز به تجهیزات سنگین تعمیرگاهی ندارد در طول سال و در شهرهای تهران، مشهد، کرج، قم و اهواز به هموطنان ارائه می شود؛ و توسعه ناوگان خدمات در محل مشتری پیش نیاز طرح های این شرکت از جمله طرح خدمات و امداد نوروز ۱۳۹۵می باشد که با تحویل فاز دوم خودروهای امدادی گام موثری در این راستا برداشته شد.
مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا تصریح کرد: ارائه خدمات در محل علاوه بر تکریم مشتریان، در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت برای کاهش ترافیک، مصرف سوخت و در نهایت کمک به کاهش آلودگی هوا طراحی و توسعه یافته است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت امداد خودرو سایپا به روز ترین ناوگان خدمات در محل کشور را در سال های اخیر داشته است و هموطنان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۶۵۵۰و۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.