پرستار آلمانی قاتل بیش از ۸۰ بیمار

تصویر روز: پلیس آلمان اعلام کرد برابر اطلاعات بدست آمده، اقدام به قتل هشتاد و چهار بیمار از سوی «نیلس هوگل» محرز شده است.
به گزارش صداوسیما پلیس آلمان در مورد پرستار متهم به قتل بیش از هشتاد بیمار، گزارش مطبوعاتی داد.

یوهان کومه، رئیس پلیس شهر «اولندبورگ» (ایالت نیدرزاکسن آلمان) با شرکت در یک کنفرانس خبری در محل دادستانی این شهر در مورد این پرونده اظهار داشت: در مدت چهارده ماه گذشته، همکاران ما به ویژه تلاش کردند تا جنایات وحشتناک «نیلس هوگل» در دو بیمارستان در شهرهای «دِلمِن هورست» و «اولدنبرگ» را بیشتر روشن کنند. اطلاعاتی که ما توانستیم بدست آوریم همچنان تکان دهنده و هولناکند و از هر تصوری فراتر رفته اند.
وی افزود: با بررسی های به عمل آمده از کمیسیون ویژه که ظرف سه سال گذشته انجام شده است اکنون می توانیم اعلام کنیم که برابر اطلاعات تاکنون بدست آمده در مجموع، اقدام به قتل هشتاد و چهار بیمار دیگر از سوی این فرد محرز شده است. این هشتاد و چهار فقره قتل در دو مرکز درمانی بیمارستان «دلمن هورست» و کلینیک «اولدنبورگ» صورت گرفته اند. ارتکاب تک تک این قتلها که از سوی کمیسیون ویژه ای مورد بررسی و اعلام نظر قرار گرفته، انسان را مات و مبهوت می کند. هرچند اطلاعات ما در مورد این پرونده هنوز تکمیل نشده اما برماست که ابعاد واقعی مبادرت به قتل «نیلس هوگل» را دریابیم. می توانستیم از وقوع این قتلها جلوگیری کنیم اگر در همان زمان، تاکید می کنم در همان زمان، مسئولان امر، به ویژه در دو مرکز درمانی پیش گفته، بی درنگ به مراکز دولتی از جمله پلیس و یا دادستانی، مساله را اطلاع رسانی می کردند.
گفتنی است «نیلس هوگل» چهل و یکساله، شهروند آلمانی است که پس از کشف دادن دوز بالای داروهای مصرفی بیماران بستری در این دو مرکز درمانی، به ارتکاب هشتاد و چهار فقره قتل بیماران متهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *