bank melli scaled

شرایط دریافت کارت اعتباری ۱۰ تا ۵۰ میلیونی بانک ملی

تصویر روز: بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۵ هزار کارت اعتباری صادر کرده است.

 بانک ملی ایران ۳۰۵ هزار کارت اعتباری شامل ۲۰۰ هزار کارت برنزی ۱۰ میلیون تومانی، ۲۳ هزار کارت اعتباری نقره‌ای ۳۰ میلیون تومانی و ۱۰ هزار کارت اعتباری ۵۰ میلیون تومانی طلایی به همراه ۷۲ هزار کارت اعتباری خرید کالای ایرانی به متقاضیان داده است.بانک ملی ایران با آمار۶۲٫۰۷ درصد سهم از صدور کارت‌های اعتباری در رتبه اول جدول صادرکنندگان کارت‌های اعتباری در بین بانک‌های کشور قرار دارد.

در میان ۳۵ بانک دولتی و خصوصی کشور، بانک ملی ایران با آمار۲۰٫۹۲ درصدی رتبه نخست در بین بانک‌های کشور را از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار با حداقل یک تراکنش دارد.

کارت‌های بانکی تراکنش‌دار به ۳ دسته کارت‌های اعتباری، کارت هدیه و بن‌کارت و کارت‌های برداشت تقسیم می‌شود که بانک ملی ایران در مجموع سهم بیشتری از دیگر بانک‌ها در صدور این سه نوع کارت داشته است.

بانک ملی ایران با سهم۶۲٫۰۷ درصدی در صدور کارت‌های اعتباری با حداقل یک تراکنش در صدر جدول بانک‌ها در زمینه صدور کارت‌های اعتباری است.این آمار نشان می‌دهد که بانک ملی ایران در این زمینه عملکرد قابل قبولی دارد به طوری که صدور بیش از ۶۰ درصد کارت‌های اعتباری در این بانک انجام می‌شود.

کارت های اعتباری مرابحه طلایی، نقره ای و برنزی که دارای اعتبارهایی به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۱۰ میلیون تومان است، پس از اعتبار سنجی مشتریان توسط شعب به متقاضیان ارائه می شود.

استفاده از کارت های مذکور محدودیت فروشگاهی نداشته و مصرف اعتبار آن در تمام بخش های اقتصادی مجاز است.اعتبار این کارت ها گردشی است و امکان استفاده مجدد از اصل تسهیلات بازپرداخت شده وجود دارد. به گزارش شبکه خبر مشتریان دارنده یکی از انواع حساب ها در بانک ملی ایران می توانند با مراجعه به شعب این بانک درخواست استفاده از این کارت ها را ارائه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *