samsung.1

گوشی جدید سامسونگ + عکس

تصویر روز: تنها چند روز پس از آغاز عرضه جهانی گوشی های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، شرکت سامسونگ ساعاتی پیش از جدیدترین عضو خانواده کهکشانی های خود به نام گلکسی J3 پرایم رونمایی کرد.

دستگاهی که به توجه به قیمت ۱۵۰ دلاری و مشخصاتی که در دل خود جای داده است، در جمع محصولات خوش قیمت بازار جای می گیرد و به گفته این شرکت کره ای، به جدیدترین نسخه از پلتفرم اندروید یعنی نوقا مجهز شده است.

و اما در خصوص سایر مشخصات این گوشی باید گفت که گلکسی جِی ۳ پرایم از صفحه نمایش ۵ اینچی اچ دی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، پردازنده چهار هسته ای اگزینوس ۷۵۷۰ با سرعت کلاک ۱٫۴ گیگاهرتزی، رم ۱٫۵ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلت ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت بهره می برد.

 گوشی Galaxy J3 Prime سامسونگ رونمایی شد

مهندسان سامسونگ در قسمت پشتی این گوشی از یک سنسور دوربین ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و در قسمت جلویی گوشی از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده اند و ظرفیت باتری این دستگاه نیز برابر با ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت عنوان شده است.

از جمله قابلیت های ارتباطی این دستگاه نیز می توان به مواردی همچون وای فای ۸۰۲٫۱۱ a/ac/b/n، یو اس بی، ال تی ای، جی پی اس و بلوتوث ۴٫۱ اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *