tolid khodro

نقش ایران خودرو و سایپا در کاهش قیمت خودرو

تصویر روز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به تشریح علل کاهش قیمت خودرو در روزهای اخیر پرداخت و گفت: باز شدن سایت ثبت نام شرکت های خودروسازی و جلساتی کمیسیون صنایع در خصوص قیمت خودرو برگزار کرد ازجمله عوامل کاهش قیمت خودرو است.

محمد حسین فرهنگی در گفت‌وگو با خانه ملت به تشریح علل کاهش قیمت خودرو در روزهای اخیر پرداخت و گفت: جلساتی که در کمیسیون صنایع در خصوص قیمت خودرو برگزار شد در کاهش قیمت خودرو بسیار موثر بود؛ خودروسازان داخلی باید با توجه به شرایط کشور و حمایت‌هایی که به صورت قانونی از آنها به عمل می‌آید اقدامات لازم برای کاهش قیمت ها و افزایش کیفیت را انجام دهند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: خودروسازان باید بیش از پیش تلاش کنند تا شرایط لازم برای رقابت تولیدات داخلی با محصولات خارجی فراهم شود.

وی با اشاره به باز شدن سایت ثبت نام شرکت های خودروسازی در روزهای اخیر و تاثیر آن در کاهش قیمت خودرو، بیان کرد: در جلسات انجام شده قرار شد سایت های ثبت نام شرکت های خودرو سازی هرچه سریعتر باز شوند؛ البته این سایت ها باید زودتر از این‌ها باز می شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: ما به دنبال رقابت پذیر کردن محصولات داخلی با خودروهای خارجی هستیم بنابراین در صورتی که به نقطه تعادلی برسیمکلیه اقشار سود می برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *