photo 2017 05 17 20 38 56

علم و هنر را تلفیق می‌کنیم تا قلب ایساکو بتپد

تصویر روز: همان‌طور که می‌دانیم در دنیای امروز از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و دستاورد قرن بیستم یاد می‌کنند و به دلیل اهمیت بالای آن و ارتباط مستقیم با برونِ سازمان، آن را جزء شغل‌های سخت و استرس‌زا برمی‌شمرند. سازمان‌ها در عصر کنونی، بیش از پیش به ارزش کار روابط عمومی حرفه‌ای پی برده‌اند و برای دستیابی به اهداف خود از توانمندی‌های علم ارتباطات بهره می‌برند.

روابط عمومی‌ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می‌توانند سازمان‌های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی و در مسیر توسعه یاری دهند، چراکه روابط عمومی یک واحد پویا و  ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

اهمیت بیشتر این بخش، زمانی بیشتر مشخص می‌شود که درمی‌یابیم یک سازمان به عنوان یک سیستم اجتماعی با هدف و وظایف مختلف نیازمند آن است که توسط روابط عمومی خود به جامعه، مطبوعات، مدیران و… معرفی شود و رشد و توسعه یابد؛ بازخوردها را تجزیه و تحلیل کند؛ موفقیت‌ها، شکست‌ها، قوت‌ها و ضعف‌ها را بررسی و مطالعه کند؛ در صحنه رقابت و عرصه‌های بین‌المللی به موفقیت دست پیدا کند. همچنین بتواند نقش‌های مهم خود از جمله آینده‌نگری، بحران‌ستیزی، اعتبارسازی برای سازمان و فرهنگ‌سازی را به نحوی مناسب به سرانجام رساند.

یک روابط عمومی قدرتمند؛ پوینده و تحلیل‌گر ِخواست‌ها، نیازها و گرایش‌های سازمان و مخاطبان آن است و باید بتواند تصویری که یک سازمان نیاز دارد از خود منعکس کند را، در ذهن مخاطب ایجاد کند و توانایی داشته باشد که افکار عمومی را به شکلی مناسب با مجموعه همراه کند.

روابط عمومی شرکت ایساکو نیز با علم بر این که دنیای رقابتی امروز و دشواری‌های صنعت خودرو در سال‌های اخیر، چالش‌هایی را برای شرکت‌های خودروساز پدید آورده‌، دائما در تکاپو است تا با پیاده‌سازی مفاهیم تئوریک این دانش و با همراهی سایر بخش‌های سازمان، مسیر توسعه و تعالی این شرکت را هموارتر سازد، روابط میان مشتریان با شرکت را تعمیق بخشد و تلاش‌های صورت گرفته مسئولین ایساکو را به اطلاع مشتریان برساند و با افزایش رضایت مشتریان از این طریق، وفاداری و همراهی بیشتری در جامعه را از آن خود نماید.

در مجموع روابط عمومی و ارتباطات، تلفیق علم و هنری‌ست که درون و برون یک سازمان را به هم پیوند می‌دهد و می‌توان آن را شریان حیاتی و دایمی یک مجموعه دانست، ما نیز امیدواریم با رهنمودهای مدیر عامل محترم شرکت و مدیر محترم ارتباطات گروه، بتوانیم قلب تپنده سازمان باشیم و گامی رو به جلو در راستای بهبود کیفیت خدمات پس از فروش برداریم.

مرتضی مرادی
مدیر ارتباطات شرکت ایساکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *