22222

تلاش ثامن برای کاهش مطالبات معوق

تصویر روز: روسای شعب و کارکنان شعب موسسه اعتباری ثامن برای کاهش مطالبات معوق باید بیشتر تلاش کنند.

غلامعلی بندانی سرپرست مدیریت شعب سیستان و بلوچستان، در جلسه ماهانه روسای شعب و دوایر سرپرستی شعب استان سیستان و بلوچستان بابیان این مطلب گفت: بازاریابی یکی از عوامل مؤثر دررسیدن به اهداف ابلاغی موسسه اعتباری ثامن است و اگر به‌طور موفق اجرا شود می‌تواند گره‌گشای مشکلات سازمان باشد و راه رسیدن به اهداف را هموار کند.
وی با اشاره به اینکه، مدیران شعب در انجام وظایفشان در این حوزه نباید از هیچ کوششی دریغ کنند، افزود: روسای شعب با حضور به‌موقع در محل کار باید به موضوع نظارت و انجام دقیق وظایف همکاران خود توجه لازم را داشته باشند.
او با تأکید بر اهمیت مسائلی مانند آراستگی محیط کار و توجه به مسائل کارکنان توضیح داد: رعایت اصول اخلاقی و حفظ ارزش‌های دینی وظیفه همه کارکنان ثامن است که نتیجه آن در اعتماد مردم نسبت به موسسه به‌خوبی دیده می‌شود.
بندانی با اشاره به بازار موجود در شبکه بانکی کشور، گفت: مشتریان ثامن، در عرصه رقابت موجود در شبکه بانکی نسبت به گذشته انتظارهای بیشتری دارند، از همین رو لازم است با تجهیز بیشتر به علم و دانش، با ارائه خدمات پاسخگوی مشتریان باشیم و در این مسیر، تمام تلاش خود را به‌کارگیریم.
بر اساس این گزارش، جلسه ماهانه روسای شعب و دوایر سرپرستی شعب استان سیستان و بلوچستان، بررسی آمار منابع و مطالبات معوق هر یک از شعب توسط مدیران انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *