IMG02542344

یوسفیان: با هر اتفاقی سکه گران می شود

تصویر روز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی می گوید در حال حاضر هر تصمیمی گرفته می شود به نفع سکه داران است.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به افزایش قیمت سکه و اعلام قیمت سکه آتی، اظهار داشت: روزهای گذشته به دلیل مسائل و مشاجرات سیاسی بین رئیس جمهور ایران و آمریکا بی جهت قیمت ها افزایش پیدا کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس، ادامه داد: البته در زمینه مدیریت بازار، دولت عملکرد مناسبی نداشت و در واقع دولت سکه را وارد بازار کرد بلکه این سکه ها وارد جیب افراد، صندوق ها و منازل شد در صورتی که اگر سکه ها به دست مردم می رسید به نوعی به بازار ترزیق می شد و قیمت ها کاهش پیدا می کرد.

نماینده مردم آمل در مجلس دهم شورای اسلامی، گفت: برای مدیریت بازار سکه و طلا به دولت پیشنهاد دادیم که به افراد با درآمد پایین مانند کارمندان دولتی، خبرنگاران و کارگران سکه داده شود با این کار دیگر فردی نمی توانست هزاران سکه خریداری کند.

وی با تاکید براینکه دولت می توانست قیمت سکه ها را بشکاند، اظهار داشت: اگر به یک میلیون و ۵۰۰ هزار کارمند سکه داده می شد این فراد برای دست یابی به پول شان سکه ها را در بازار عرضه می کردند و قیمت سکه کاهش پیدا می کرد.

یوسفیان ملا در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با تاکید براینکه دولت با عرضه غلط سکه، قیمت را افزایش داد، گفت: در حال حاضر هر اتفاقی بیافتد از آنجایی که آجر ها را کج گذاشته شده است هر مشاجره سیاسی و غیر سیاسی باعث می شود قیمت ها بی دلیل افزایش پیدا کند.

این نماینده مجلس در خصوص ترمیم تیم اقتصادی دولت، بیان داشت: با وجود اینکه آجر بنای اقتصادی کشور کج بنا نهاده شده؛ اما ممکن است با ترمیم، مجدد بنای اقتصادی کشور نهاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *