re

همکاری بیمارستان میلاد و بانک رفاه

تصویر روز: دکتر فیاض تصریح کرد: در چند سال اخیر رابطه کاری بیمارستان میلاد و بانک رفاه بیشتر شده است هر چند که می توان گفت ظرفیت و زمینه برای افزایش همکاری های طرفین بیش از شرایط موجود است.

محسن ضیائی بیدهندی معاون مدیر عامل بانک رفاه کارگران در امور بانکداری شرکتی و اختصاصی با حضور در بیمارستان میلاد با دکتر محمود رضا فیاض مدیر عامل بیمارستان تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، دکتر فیاض با اشاره به ویزیت روزانه حدود ۸ هزار نفر در درمانگاهها و اورژانس بیمارستان میلاد گفت: روزانه ۳۰۰ عمل جراحی نیز در میلاد انجام می شود که بیشتر آنها تخصصی و فوق تخصصی است.

وی خدمت به جامعه کارگری را افتخار مضاعف کارکنان بیمارستان میلاد عنوان کرد و اظهار داشت: بیمارستان میلاد و بانک رفاه کارگران هر دو متعلق به خانواده سازمان تامین اجتماعی هستند.

دکتر فیاض تصریح کرد: در چند سال اخیر رابطه کاری بیمارستان میلاد و بانک رفاه بیشتر شده است هر چند که می توان گفت ظرفیت و زمینه برای افزایش همکاری های طرفین بیش از شرایط موجود است.

محسن ضیائی معاون مدیر عامل بانک رفاه کارگران نیز همکاری با بخش سلامت کشور را مورد تاکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد که بانک رفاه بتواند خدماتی که شایسته بیمارستان میلاد است را ارائه نماید.

وی با بیان این که بیمارستان میلاد و بانک رفاه کارگران متعلق به سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: بایستی تفاهم نامه بعدی گسترده تر بوده و در موعد مقرر به امضای طرفین برسد چرا که نگاه ما به همکاری با بیمارستان میلاد نگاه توسعه ای است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *