0ce8781d 222e 46d2 b7fb b3d

بازدید مدیرعامل بیمه ایران معین از شعبه ماکو

تصویر روز:  مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران شرکت بیمه ایران معین در سفر به شهرستان ماکو، ضمن بازدید از شعب، با کارکنان و شبکه فروش این شرکت دیدار و گفتگو کردند .
به گزارش تصویر روز در این نشست صمیمانه، دکتر داریوش محمدی مدیر عامل شرکت بیمه ایران معین ضمن تشریح سیاست های کلان و برنامه های آتی شرکت، به تشریح نقاط قوت و ضعف شبکه فروش در منطقه آزاد ماکو پرداخت و از نقش موثر و سازنده نمایندگان در احیای بازار و ارتقای جایگاه شرکت تقدیر و تشکر کرد.
داریوش ‎محمدی ابراز امیدواری کرد: با انسجام  و همدلی کلیه همکاران و نمایندگان شرکت، دوره جدیدی از موفقیت های بیمه ایران معین آغاز گردد.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین همچنین توجه به معیشت و رفاه کارکنان و بازنگری در اختیارات شعب و شبکه فروش به منظور تسهیل و روان سازی فروش توسط نمایندگان را از راهبردهای اصلی شرکت عنوان کرد.
‎محمد باقر طبیعی نژاد «معاون حقوقی و هماهنگی امور استان ها، شعب نمایندگی های بیمه ایران» نیز که هیات مدیره شرکت بیمه ایران معین را در این سفر همراهی می کرد در این دیدار گفت: بیمه ایران معین با تیم جدید مدیریتی خود گام های بزرگی را با همکاری شعب و نمایندگان فروش در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برداشته است و اظهار امیدواری کرد که با حمایت بیش از پیش بیمه ایران، همکاری های فیمابین دو شرکت گسترش یابد.
به گزارش تصویر روز ‎در این نشست نمایندگان و کارکنان شرکت درخصوص وضعیت بازار منطقه و چالشهای موجود، بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه گذاران و سایر موضوعات به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

49860918 7760 408d a42d 286d4db94a03

d441c9a3 fefd 414c afa5 e3b47c1e2ef9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *