bandpei.3

جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای کتمان کرونا

تصویر روز: استاندار تهران از جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای کتمان بیماری کرونا خبر داد و افزود: شهروندان استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

به گزارش استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد اعمال جرایم کرونایی افزود:کسانی که مبتلا به کرونا شده اند؛ اگر در اجتماع حاضر و شناسایی شوند، ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
وی با اشاره به ضرورت استفاده از ماسک برای همه افراد جامعه افزود: اصناف هم بایستی شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند که در صورت تخلف بار اول تذکر دریافت می‌کنند، در مرحله دوم در صورت رعایت نکردن، ۳۰۰ هزار تومان جریمه، در مرحله سوم یک میلیون تومان و در مرحله چهارم پلمب می‌شوند.
استاندار تهران افزود: در مورد واحد‌هایی که خدمات عمومی ارائه می‌دهند از جمله تاکسی و اتوبوس اگر خودشان رعایت نکنند، ۱۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند و اگر مسافران رعایت نکنند به ازای هر مسافر ۲۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
محسنی بندپی گفت: در مورد ادارات نیز استفاده نکردن از ماسک تخلف محسوب می‌شود، از همه شهروندان انتظار داریم که با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی شرایطی فراهم کنند تا زمینه کاهش شیوع کرونا فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *