baran.5

وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق تا روز دوشنبه

تصویر روز: سازمان هواشناسی کشور از وزش بادهای شدید، گرد و خاک، رعد و برق و رگبار در برخی نقاط کشور تا روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد:‌ امروز و فردا در شرق و جنوب شرق کشور همچنان وزش بادهای شدید توام با گرد و خاک را داریم.

وی تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر امروز در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس جنوبی، برخی مناطق استان‌های کرمان، خراسان رضوی، شمال آذربایجان شرقی و غربی بارش‌های پراکنده و رعد و برق خواهیم داشت.

وی افزود:‌ در نیمه غربی کشور امروز افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده و برای فردا نیز آبهای خلیج‌فارس و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: روز دوشنبه نیز با گذر موج تراز میانی جو از سوی شمال غرب و غرب کشور در برخی نقاط مناطق استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، زنجان، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت. به گزارش تسنیم،  گودرزی همچنین گفت: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری خواهد بود و بعدازظهر افزایش ابر خواهیم داشت. روند دما در استان تهران تا روز دوشنبه افزایش نسبی خهاهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *