تاکید مدیرعامل بانک مسکن بر خدمات رسانی مطلوب به مشتریان

تصویر روز: مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک مسکن در آخرین روزهای کاری سال با حضور در شعب این بانک از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به مشتریان قرار گرفتند.

به گزارش تصویر روز دکتر محمد هاشم بت شکن با حضور در شعب این بانک مطالبی را درخصوص ارایه خدمت مطلوب به مشتریان در آخرین روزهای سال ۱۳۹۶ به کارکنان شعب این بانک بیان کرد.
مدیرعامل بانک مسکن ارایه خدمات مناسب به مشتریان در روزهای باقیمانده سال جاری و نیز در زمان تعطیلات نوروز به منظور کسب رضایت مشتریان را خواستار شد.
وی با اشاره به اهداف تعیین شده شعب در سال ۹۶ بر تلاش کارکنان به تحقق این اهداف تاکید کرد.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به اینکه بانک مسکن در سال ۱۳۹۵ شرایط مطلوبی را پشت سرگذاشته است گفت : سال آینده همه امکانات و شرایط برای خدمت رسانی مطلوب تر به مشتریان مهیاست.
دکتر بت شکن همچنین در تماس تلفنی با دور افتاده تربن شعب بانک مسکن در کشور، از تلاش کارکنان این شعب در ارایه خدمت مناسب به مشتریان قدردانی کرد.
همچنین در مجمع شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن از عملکرد شفاف این شرکت تقدیر شد.
در مجمع عمومی شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن که با حضور ۱۰۰ درصد سهامداران این شرکت در محل سالن جلسات شرکت گروه مالی بانک مسکن برگزار شد؛ پس از ارائه و گزارش مدیر عامل و قرائت گزارش حسابرسی، مدیر عامل گروه مالی، از عملکرد شفاف و خوب این شرکت تقدیر کرد.
در این مجمع حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در اظهار نظر خود درخصوص صورت های مالی شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن ، عملکرد مالی و وجوه های نقدی آن را برای سال مالی منتهی به تاریخ ۳۰ آذر از تمامی جنبه ها با اهمیت و طبق استانداردهای مالی حسابداری به نحو مطلوب ارزیابی کرد.
دریافت گواهینامه استاندارد GMP، استقرار سیستم جامع مکانیزه در یکی از مجتمع‌های رفاهی، راه اندازی سیستم CRM ، مدیریت ارتباط با مشتریان در مراکز رفاهی و اخذ گواهی تعالی منابع انسانی از انجمن مدیریت منابع انسانی ایران، از جمله اقدامات و دستاوردهای شاخص این شرکت طی سال گذشته بوده است.
شایان ذکر است شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن از مجموعه شرکت هایی است که سهام آن متعلق به بانک و اداره ی آن بصورت وکالتی به گروه مالی بانک مسکن واگذار شده است.

خدمات رسانی باجه عصر در شعب منتخب بانک مسکن

با راه اندازی باجه عصر در شعب منتخب بانک مسکن در سراسر کشور تا پایان سال جاری ، خدمت رسانی به مشتریان به میزان دوساعت دیگر افزایش یافت.

به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان، باجه های نوبت عصر این بانک تا پایان سالجاری خدمات ارائه می دهند.
بر اساس بخشنامه ای که به این منظور به مدیریت شعب استان ها، مناطق و همچنین شعبه مستقل مرکزی تهران ابلاغ شده است، مقرر شده که شعب بر اساس دستورالعمل ابلاغی، دو ساعت به ساعات کاری خود در طول روز اضافه کنند.
به این ترتیب همه شعب مناطق تهران و شعبه مستقل مرکزی تهران، کلانشهرها شامل کرج، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، اهواز و قم به ازای هر شهر پنج شعبه، شهرهای با جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت به ازای هر شهر سه شعبه، سایر مراکز استان ها به ازای هر شهر دو شعبه، شهرهایی که بیش از یک شعبه دارند به ازای هر شهر یک شعبه و در پایان، شهرهای تک شعبه ای به صلاحدید مدیران شعب موظف هستند دو ساعت به مدت زمان فعالیت روزانه خود اضافه کنند.
ایجاد باجه عصر در روزهای پایانی سال، اقدامی از سوی بانک مسکن است که در طول سالیان متوالی به منظور رفاه هر چه بیشتر مشتریان و رسیدگی به امور آنان توسط شعب بانک اجرا می شود.
اسامی شعب منتخب بانک مسکن که باجه عصر دارد در سایت این بانک در دسترس است.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × 2 =