bim

رونمایی از سامانه جدید ” بیمیتو “

تصویر روز: با حضور معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از سامانه بازاریابان بیمیتو رونمایی شد.

علیرضا دلیری، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید از شرکت دانش‌بنیان «بیمیتو» از سامانه بازاریابان این استارتاپ رونمایی کرد.

دکتر دلیری در بازدید خود از مجموعه بیمیتو در مراسم رونمایی سامانه بازاریابان بیمیتو با اشاره به اینکه این سامانه دستاورد قابل‌توجهی است، اظهار داشت: «این امکان جدید قطعاً منجر به اشتغال‌زایی و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور خواهد شد.»

در سرویس جدید این استارتاپ تحت عنوان سامانه بازاریابان بیمیتو، کاربران می‌توانند از طریق فروش بیمه برای خود درآمدزایی داشته باشند.

در همین راستا حامد ولی پوری مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان بیمیتو نیز در این مراسم با تاکید بر توجه این استارتاپ به موضوع اشتغالزایی گفت: «با توجه به برآوردی که شده است هرفرد فعال در زمینه بازاریابی بیمه یا علاقمند به این حوزه می‌تواند با مراجعه به وب‌سایت بیمیتو به نشانی ⁣https://bimito.com/bazaryabi/ و با فروش بیمه با استفاده از این سامانه ماهانه درآمدی حدود ٣ الی ۴ میلیون تومان داشته باشد.»

بر اساس آمارهای رسمی بیمه مرکزی، ضریب نفوذ بیمه در سال ٩۶، ٢.٣ درصد اعلام شده و با توجه به اینکه ضریب نفوذ بیمه تا پایان برنامه ششم توسعه باید به میزان ٧ درصد برسد، سامانه بازاریابان بیمیتو می‌تواند کمک شایانی در جهت رشد این شاخص داشته باشد.

به گفته حامد ولی پوری هدف این سامانه جذب ١٠٠ هزار بازاریاب بیمه است که با توجه به آمار ١٢.١ درصدی بیکاری در ابتدای سال ٩٧، کمک بسزایی در جهت کاهش آمار بیکاری و افزایش اشتغال‌زایی در کشور خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *