اطلاعیه ای اعزام نیروی کار به آلمان

دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی آلمان تلاش دارد تا ضمن توانمندسازی متخصصان ایرانی در سطح بین‌المللی، زمینه تبادل تجارب و دانش فنی و همکاری شرکت‌های آلمانی و ایرانی را فراهم کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، ثبت نام در سامانه حمایت و هدایت نیروی کار در آلمان لزوما به منزله پذیرش برای اعزام نیست و پس از ارزیابی، افراد واجد صلاحیت انتخاب و پس از بررسی مدارک کاری و تحصیلی، توسط دفتر اشتغال ایران و اروپا ثبت نام می‌شوند.

اطلاعیه ای درباره اعزام نیروی کار ایرانی به آلمان

متن اطلاعیه معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سایت این مجموعه موجود است.

به گفته مدیر دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در آلمان به کارجویان توصیه می‌شود، تا قبل از هر تصمیمی حتما تحقیق و برنامه‌ریزی کنند.

او همچنین از الزام به یادگیری یک زبان خارجی به عنوان مهم‌ترین عامل موفقیت در این مسیر یاد کرد و افزود به همین منظور مشاوره‌ها و آموزش‌های خاصی در نظر گرفته شده که به توانمندسازی افراد منتخب می‌پردازد.

مدیر دفتر حمایت همچنین در رابطه با محدودیت ظرفیت پذیرش این طرح گفت: در این دوره اولویت با پرستاران و متخصصان کامپیوتر و به ویژه برنامه‌نویسان است و با وجود دقت در انتخاب و آموزش‌های متعدد در مسیر، نهایتا تلاش و دانش تخصصی کارجوها مهمترین عامل موفقیت آنها است.

متقاضیان می‌توانند جهت آگاهی از شرایط و ضوابط پذیرش، اقدام به تکمیل فرم کاریابی در آلمان در وب‌سایت دفتر حمایت و هدایت نیروی کار در آلمان www.Fuia.ir کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *