97 07 c18 1756

کاهش جرائم خُرد در کرج

تصویر روز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: دستفروشان ۴۵ متری گلشهر و المهدی ساماندهی شدند که این موضوع موجب کاهش جرائم خرد شد.

حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از وقوع جرم گفت: در زمینه پیشگیری از قاچاق کالا و موادمخدر از طریق مؤسسات حمل و نقل، اقدامات لازم به عمل آمد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز بیان کرد: نقش و تأثیر آسفالت جاده چالوس در وقوع تصادفات مورد بررسی قرار گرفته و دستفروشان ۴۵ متری گلشهر و المهدی نیز ساماندهی شدند که این موضوع موجب کاهش جرائم خرد شد.

وی با اشاره به ساماندهی بازار خرید و فروش خودرو با همکاری مراجع ذی‌ربط اذعان کرد: در موضوعاتی مانند ساماندهی کودکان کار، نظارت بر اقدامات شهرداری و غیره که حضور دادسرا ضروری بود، با معاونت پیشگیری دادگستری استان البرز همکاری لازم به عمل آمد.

شاکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات نظارتی دادستانی در حوزه‌های حقوق عامه و حقوق شهروندی، اظهار کرد: در این خصوص متولیان حوزه محیط‌ زیست به شناسایی کانون‌های اصلی تولید ریزگرد در استان البرز و بررسی روند تغییرات آن‌ها ملزم شدند.

به گزارش فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به نظارت بر عملکرد ستاد‌های اجرایی در راستای قانون مدیریت پسماند، خاطرنشان کرد: دادستانی در دو مرحله حضور مستقیم پیدا کرد و از نحوه یکپارچه سازی و تمرکز مدیریت پسماند‌های عادی البرز در سایت مرکزی حلقه‌دره کرج بازدید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *